Новият брой: Накъде след вота
Close

Спор за билети между метрото и ЦГМ спъва пускането на новата тикет система (част 1/3)

Тази седмица вероятно ще започне интеграцията на софтуера, но според документите всички приходи от билети и карти трябва да отиват в Центъра за градска мобилност

Темата накратко
  • Тикет системата в София за 100 млн. лв. все още не работи изцяло в метрото, защото там не може да се плаща с банкова карта. Това пречи и на събирането на данни.
  • Тази седмица вероятно ще започне интеграцията на софтуера, но според документите всички приходи от билети и карти трябва да отиват в Центъра за градска мобилност.
  • Това би засегнало приходите на "Метрополитен" и съществува възможност изискванията да не се спазят и всичко да си бъде постарому.

Текстът е част от поредица за новата електронна система за таксуване в градския транспорт на София, за която бяха похарчени 100 млн. лв., но все още не функционира напълно.

Следващата част за възможностите за таксуване за време и въвеждането на нова тарифна политика четете тук.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bobsyn avatar :-|
    Batezuzi

    При метрото приходите са почти на 100 % събрани докато с тролеи, автобуси и трамвай се изискват проверки и т.н. Не очаквам общината да печели от градския транспорт, но прехвърляйки от ефективните към неефективните части не решаваме проблемите и само харчим пари. Простата сметка сочи, че ако ЕС дава 70% и вземем данните от уикипедия 38 млн евро/км, план 52 км, 350 000 човека на ден 365 лв годишна карта стават малко над 9 години изплащане без да слагаме заплати, ток, поддръжка

    Нередност?
Нов коментар