Спор за билети между метрото и ЦГМ спъва пускането на новата тикет система (част 1/3)
Тази седмица вероятно ще започне интеграцията на софтуера, но според документите всички приходи от билети и карти трябва да отиват в Центъра за градска мобилност
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
- Тикет системата в София за 100 млн. лв. все още не работи изцяло в метрото, защото там не може да се плаща с банкова карта. Това пречи и на събирането на данни.
- Тази седмица вероятно ще започне интеграцията на софтуера, но според документите всички приходи от билети и карти трябва да отиват в Центъра за градска мобилност.
- Това би засегнало приходите на "Метрополитен" и съществува възможност изискванията да не се спазят и всичко да си бъде постарому.
Следващата част за възможностите за таксуване за време и въвеждането на нова тарифна политика четете тук.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
При метрото приходите са почти на 100 % събрани докато с тролеи, автобуси и трамвай се изискват проверки и т.н. Не очаквам общината да печели от градския транспорт, но прехвърляйки от ефективните към неефективните части не решаваме проблемите и само харчим пари. Простата сметка сочи, че ако ЕС дава 70% и вземем данните от уикипедия 38 млн евро/км, план 52 км, 350 000 човека на ден 365 лв годишна карта стават малко над 9 години изплащане без да слагаме заплати, ток, поддръжка
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход