Таксуването за време в градския транспорт на София чака анализ на УНСС (част 2/3)

Новите тарифи не могат да бъдат въведени, без да има цялостни данни за пътници, а сега ЦГМ и метрото не си говорят

Текстът е част от поредица за новата електронна система за таксуване в градския транспорт на София, за която бяха похарчени 100 млн. лв., но все още не функционира напълно.

Първа част - за спор за билетите между "Метрополитен" и ЦГМ, може да прочетете тук.

Следващата част, в която разказваме за особеностите на самата система, очаквайте утре на capital.bg

Забавеното пускане на всички функционалности на новата тикет система за градския транспорт на София в метрото води и до още един недостатък освен липсата на удобство: не може да се извади цялостна картина на пътуванията с градски транспорт. Именно такава статистика, която да показва как пътуват хората, в кои линии, къде се прекачат, как плащат, колко са натоварени автобусите и на кои спирки, е в основата на това да се изготви нов модел на таксуване в града.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове