Тикет системата в София: Въпроси и отговори (част 3/3)

Какво може и какво не може електронният билет за градския транспорт, в който бяха инвестирани 100 млн. лв.

Текстът е част от поредица за новата електронна система за таксуване в градския транспорт на София, за която бяха похарчени 100 млн. лв., но все още не функционира напълно.

Първата част - за спора за билетите между "Метрополитен" и ЦГМ, може да прочетете тук.

Втора част - за тарифната политика и възможностите за таксуване за време, четете тук.

След като новата тикет система заработи в автобусите, тролеите и трамваите, изникнаха много въпроси. Като за начало заменянето на старите карти с нови обърка както граждани, така и касиери и контрольори, появиха се питания, свързани с новите функции и таксуванията при плащане с банкова карта. Освен това много софиянци твърдо заявиха, че нямат доверие да плащат по този начин, защото се притесняват за личните си данни. Какви са отговорите на тези въпроси и доколко са основателни тези притеснения може да прочетете тук:


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bobsyn avatar :-|
    Batezuzi

    При метрото приходите са почти на 100 % събрани докато с тролеи, автобуси и трамвай се изискват проверки и т.н. Не очаквам общината да печели от градския транспорт, но прехвърляйки от ефективните към неефективните части не решаваме проблемите и само харчим пари. Простата сметка сочи, че ако ЕС дава 70% и вземем данните от уикипедия 38 млн евро/км, план 52 км, 350 000 човека на ден 365 лв годишна карта стават малко над 9 години изплащане без да слагаме заплати, ток, поддръжка

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал