Новият транспорт на Сливен: дизел, е-бусове, тролеи и ремонт на лифта до Карандила
Шест години, няколко скандала и 15.8 млн. лв. по-късно градът е с нова транспортна схема
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Спирки с навес вместо кал и забита табела. Нови 8 км велоалеи, които се свързват със старите и водят през булевардите към парковете. Почти изцяло обновен автопарк на градския транспорт.
Може да не звучи особено впечатляващо, но за град като Сливен е коренна промяна. Проектът за интегриран градски транспорт, който е на стойност 15.8 млн. лв. и свърши тази седмица, е най-голямото и скъпо начинание за града за последните 30 години. Той е реализиран успешно, твърди пред "Капитал" зам.-кметът на Сливен Стоян Марков.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.