Новият транспорт на Сливен: дизел, е-бусове, тролеи и ремонт на лифта до Карандила

Шест години, няколко скандала и 15.8 млн. лв. по-късно градът е с нова транспортна схема

Спирки с навес вместо кал и забита табела. Нови 8 км велоалеи, които се свързват със старите и водят през булевардите към парковете. Почти изцяло обновен автопарк на градския транспорт.

Може да не звучи особено впечатляващо, но за град като Сливен е коренна промяна. Проектът за интегриран градски транспорт, който е на стойност 15.8 млн. лв. и свърши тази седмица, е най-голямото и скъпо начинание за града за последните 30 години. Той е реализиран успешно, твърди пред "Капитал" зам.-кметът на Сливен Стоян Марков.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал