Как ще изглежда новият билет за време в София: предложенията досега

Данните от тикет системата трябва да послужат за основа на тарифната политика, но засега има различни мнения

Хората, пътуващи с трамвай 7, са рекордьори по плащане на билет с банкова карта (с близо 10 хиляди плащания на месец)
Хората, пътуващи с трамвай 7, са рекордьори по плащане на билет с банкова карта (с близо 10 хиляди плащания на месец)
Хората, пътуващи с трамвай 7, са рекордьори по плащане на билет с банкова карта (с близо 10 хиляди плащания на месец)    ©  Надежда Чипева
Хората, пътуващи с трамвай 7, са рекордьори по плащане на билет с банкова карта (с близо 10 хиляди плащания на месец)    ©  Надежда Чипева
Статията е част от поредица за новата тикет система на София.

Вече има частична информация за това как пътуват гражданите на града, но за да има по-ясна картина, общината мисли за въвеждането на задължителни валидации (повече за това четете тук). Всички тези данни и препоръките на ЦГМ пък трябваше да послужат за основа на общинските съветници при въвеждането на нова тарифна политика.

Сигурно е, че хартиеният билет ще се промени (и дори е вероятно съвсем да изчезне). При това съвсем скоро - в близките два месеца. Засега има две предложения - на ГЕРБ и на общинския съветник Борис Бонев, които предвиждат да има два различни електронни билета за време, в зависимост от продължителността на пътуването. От ГЕРБ предлагат единият да струва отново 1.60 лв. и да позволява "безплатно" прекачване, ако например човек се вози 20 минути в автобуса и до 30-ата минута валидира билета си в метрото. Другият билет ще позволява прекачвания до 60-ата минута и ще струва 2.20 лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар