🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Пловдив пуска спорна поръчка за 9 млн. лв. за важно кръстовище

"Трейс" или "Иса 2000" ще предложат вместо общината как да изглежда трафикът около Водната палата

Кръстовището на Водната палата е едно от най-оживените в града и проектът за него ще има сериозен ефект върху трафика
Кръстовището на Водната палата е едно от най-оживените в града и проектът за него ще има сериозен ефект върху трафика
Кръстовището на Водната палата е едно от най-оживените в града и проектът за него ще има сериозен ефект върху трафика    ©  Цветелина Белутова
Кръстовището на Водната палата е едно от най-оживените в града и проектът за него ще има сериозен ефект върху трафика    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Един от най-спорните проекти на община Пловдив - пробивът под Водната палата - е на етап оценка на получените оферти, след като на 31 декември, навръх Нова година, изтече срокът за подаването им. По поръчката, която беше отворена в началото на миналия месец, са събрани едва две предложения, които сега предстои да бъдат оценени.

Кандидати за изпълнението са познатите "Иса 2000" и "Трейс груп холд". Двете компании играха и за обхода на Пловдив.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drakon avatar :-|
    Vassil Stoychev
    • + 3

    Има един основен проблем в цялата концепция - не е възможно да имаш едновременно високоскоростна отсечка в града и зона за почивка /покрай реката/. В модерните градове такива високоскоростни отсечки ги вдигат на мостове и там пешеходци не припарват - примерно булевард Брюксел в София. Другия вариант е да строиш подлези на всеки 150 метра за пешеходците. Ако идеята е само да се реши проблема със задръстванията по бул. Цар Борис IIII, тогава е ок, но няма да реши основния проблем - от къде да се прекара транзитния трафик през центъра.

    Нередност?
Нов коментар