По-скъп билет за метро, без карти за 23 лв. и две пластики за билетите за време
Общински съветници от ГЕРБ - СДС, ВМРО и Бонев предлагат нова тарифна политика със спорни елементи. Все още са възможни промени


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Общинските съветници от ГЕРБ - СДС, ВМРО и Бонев предлагат два билета за време на различна цена - 1.60 лв. за билет 30+ минути и 2.20 лв. за билет 60+ мин., които включват прекачвания
- Хартиеният билет за метрото става 2 лв., а всички документи, които издава "Метрополитен", отпадат, както и картите на ЦГМ за една или две линии.
- Срещу това се обяви председателят на общинския съвет Георги Георгиев и подчерта, че са възможни изменения
Отпадане на картите за пътуване за една или две линии, както и на тази само за метро, поскъпване на хартиения еднократен билет в метрото до 2 лв. и отпадане на талоните за определен брой пътувания там. Това предвижда новата наредба, внесена за обществено обсъждане от общинските съветници от ГЕРБ - СДС Зафир Зарков и Прошко Прошков, Карлос Контрера (ВМРО) и независимия Борис Бонев.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
Колко от тия хора, които предлагат промени реално се возят редовно в градския? Защото ми се струва, че бройката клони към 0.
С преформатиране на ценообразуването няма да постигнат по-голям ефект, от това да качат още повече хора на лични автомобили.
"Понеже билетите са два вида - за 1.60 лв. (30+) и за 2.20 (60+), хората обаче ще трябва да си извадят две отделни пластики."
А ако се плати с карта, то как ще се избира кой от двата е? Въобще как ги раждат тия гениална идеи?
Борис Бонев титан на мисълта.
единствения рейс, в който си заслужава да се возиш е оная линия, която ходеше до студентски, с всичките 21-годишни девойки и девочки с месечен бюджет 450 лева, от техните.
Добре бе що не гледате от градове като Атина например. Има еднократни билети - продават се от машини и от офиси. Билета е един за до 90 мин. Важи за целия транспорт. Водачите на автобуси не продават билети!! Защо трябва да продават. Твоя си е отговорността да си купиш предварително от машина или да имаш карта. Има една месечна карта 27 Евро струва!! И съответно има 3,6,12м карти. Защо трябва да е сложно и защо трябва да има два билета и не знам си какво. Хубаво е да има билети за 1 ден - 24ч. Да има билет за 3 дни или за 5 дни. И толкова. Като се качиш си го валидираш на валидатора в превозносто средство и това е. А може да имаме и приложение за телефона да мога с един клик да си купувам билета, картата и т.н.
До коментар [#5] от "Lubomir Toshev":
Колкото градове, толкова и модели. В Лондон преди Ковид шофьорите продаваха билети. Но пък там почасови билети няма
Във Виена докато живях там (преди 15г) също нямаше почасови билети
В Талин пък направиха безплатен градския транспорт преди няколко години
Модели много
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.