Новият брой: Накъде след вота
Close

Русе: градски транспорт в контрасти

Средната възраст на превозните средства е 35 години, като общината купи нови електробуси и сега чака чешки тролеи

В града се движат тролеи на средна възраст 35 години
В града се движат тролеи на средна възраст 35 години
В града се движат тролеи на средна възраст 35 години    ©  Цветелина Белутова
В града се движат тролеи на средна възраст 35 години    ©  Цветелина Белутова
Темата накратко
  • По улиците на Русе в момента се движат четиридесетина 35-годишни тролейбуса и близо двадесет нови електробуса.
  • Общината има нужда от гореща смяна на автопарка и чака нови 15 тролея, които вероятно ще започнат да пристигат в следващите месеци.
  • Новите превозни средства струват малко над 36 млн. лв. по ОПОС, но общината се нуждае от още поне 40, за да обслужи транспортната задача.

Първото нещо, с което се сблъсквате малко след като влезете в Русе, са паркирали на пътното платно автомобили. Другото, което веднага забелязвате, са архаичните рейсове с отворена предна врата, тромаво спиращи на спирките на градския транспорт. Чувството е сякаш сте се върнали в 80-те години на миналия век - което реално въобще не е далеч от датата им на производство.


Това издание е част от абонаментен план за Капитал. За да продължите напред купете изданието или станете абонат

...
  • Capital.bg: съдържанието и архива в сайта
  • Седмичникът: през мобилното му приложение Капитал и на компютър с инструмента K:Reader

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал