Русе: градски транспорт в контрасти
Средната възраст на превозните средства е 35 години, като общината купи нови електробуси и сега чака чешки тролеи
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- По улиците на Русе в момента се движат четиридесетина 35-годишни тролейбуса и близо двадесет нови електробуса.
- Общината има нужда от гореща смяна на автопарка и чака нови 15 тролея, които вероятно ще започнат да пристигат в следващите месеци.
- Новите превозни средства струват малко над 36 млн. лв. по ОПОС, но общината се нуждае от още поне 40, за да обслужи транспортната задача.
Първото нещо, с което се сблъсквате малко след като влезете в Русе, са паркирали на пътното платно автомобили. Другото, което веднага забелязвате, са архаичните рейсове с отворена предна врата, тромаво спиращи на спирките на градския транспорт. Чувството е сякаш сте се върнали в 80-те години на миналия век - което реално въобще не е далеч от датата им на производство.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.