Най-четените текстове от градовете: градски транспорт, големи планове и кофти сделки
Какво избраха читателите на "Капитал" от нашата най-пъстра секция тази година
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Градската секция на "Капитал" принципно е пълна с интересни и различни истории, които покриват целия спектър от местно управление, през инфраструктура до интересни местни инициативи. Тази година най-четените текстове в секцията могат да бъдат условно разделени на 3 секции.
Градският транспорт на София
В първата част влизат предимно истории, свързани с очевидно болезнено важната тема за столицата.- "София обмисля да глобява невалидирани пътници"
Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Градската секция на "Капитал" принципно е пълна с интересни и различни истории, които покриват целия спектър от местно управление, през инфраструктура до интересни местни инициативи. Тази година най-четените текстове в секцията могат да бъдат условно разделени на 3 секции.
Градският транспорт на София
В първата част влизат предимно истории, свързани с очевидно болезнено важната тема за столицата.- "София обмисля да глобява невалидирани пътници" Зад най-четения текст се крият първите пълни данни от това как хората ползват градския транспорт в града. Ако искате да разберете колко хора се прекачват и какво време прекарват средно в транспорта, вижте го.
- Градски транспорт "по заявка" тръгва в София от декември Втората най-четена новина е за транспорта по заявка, който би трябвало да тръгне в "Манастирски ливади". Уви, той още не е наличен, въпреки обещанията.
- По-скъп билет за метро, без карти за 23 лв. и две пластики за билетите за време
Към тази група спада макар и донякъде и друг от най-четените текстове - този за нискоемисионните зони, които можеше и трябваше да бъдат въведени тази година, но както винаги, се оказа, че стъпката се отлага.
И четирите текста са с автор нашата Анина Сантова, която отразява Столичната община.
Следващите седем
Във втората група най-четени текстове попадат тези за бъдещето на големите градове в България.Това е едиториълът на специалното издание за Бургас, чийто редактор е Йово Николов. В него той поставя някои въпроси, които продължават да стоят пред крайбрежния град и все така нямат ясен отговор.
Кофти градски сделки
В третата група текстове попадат такива, които най-общо можем да поставим в графата лошо управление.- Покритият мост над Марица: собственост на ББР до 2035 г. срещу 830 лева наем Тази забележителна, но доскоро неразказана история има всичко - съмнителен бизнесмен, намесена банка, ниска концесия, дългосрочно ощетяване на един голям град. Тя предизвика бум и такъв интерес, че продължава да виси на входа на "Капана фест" в Пловдив.
- София е напът да се сбогува с парковете Текстът за това как Столичната община изпусна срока, в който може да отчужди частни имоти в зелени площи, и с това на практика отваря вратата към застрояването на парковете си, заслужено е тук.
- Автокъща "Капитолия" в Борисовата градина ще бъде премахната, колите остават Друг пример за "чудесно" минало, което продължава да бърка в настоящето. Тази сага, която така и не успя да премахне едно петно от Борисовата градина, си заслужава да се помни.
- Георги Самуилов купува имоти от търговете на фалиралия "Градски транспорт Пловдив"
Дебютът на Георги Куманов в "Капитал Пловдив" предизвика силен интерес - текстът е за имотите на фалиралото общинско дружество и първия търг, в който собственикът на "Инса" се опита да ги купи. Впрочем продължението на сагата, което се случи този месец, попада в секция "Имоти", но ако ви е интересно, то предизвика дори още по-голям бум, може да го видите тук: Основателите на "Инса ойл", "Винпром Пещера" и "Спиди" харесаха имоти на фалирала фирма.
Групата на най-четените текстове се затваря от пътеписа за това как се стига до летище Пловдив. Ситуацията, уви, не се е променила особено оттогава насам, така че текстът остава валиден, прочетете го, за да сте готови за догодина.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.