Плевен и Ловеч остават в сянката на недостроената магистрала "Хемус"
Липсата на инфраструктура и кадри е основният проблем в региона, но бизнесът се опитва да расте


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
- Ограничените бюджети не позволяват на местните кметове да развиват важни за общините проекти
- Бизнесът в региона се бори с недостига на квалифицирани хора и прекъсвания на тока
- Компаниите все пак виждат перспектива за развитие и планират нови инвестиции
Лоша инфраструктура, свиващо се население и ограничени общински бюджети. Това е средата, в която областите Плевен и Ловеч се опитват да оцелеят и да се преборят с негативната щампа на Северозапада. Въпреки огромния икономически дисбаланс с южната част на страната, регионът успява да се задържи над водата с обединените усилия на по-активните кметове и немногото инвеститори.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
11 коментара
За София са изключително важни Европа и Струма, там трябва да се съсредоточат средства и усилия.
Не им е проблема магистрала Хемус на гр.Ловеч и гр.Плевен. И сега има пътища които по които се превозват стоки и материали. А Борисов, вече щеше да я е постоил до тези два града (към април.23 година), дори със всички кражби в които е обвиняван. Сега ще платим двойно повече - най-малкото заради покачването на цените на метали и строителнио материали, надници и други. Така че къде е ползата ? Сега ще ги дадем пак на същите фирми, защото други няма в България. Недоволството на шайка глупаци от групичката на Промяната, ще бъде платена от Българският народ. Трябват хора които ще решават от гледна точка изгодата на народа.
До коментар [#2] от "coffee.bean":
"А Борисов, вече щеше да я е постоил до тези два града (към април.23 година), дори със всички кражби в които е обвиняван"
Сериозно, след като за 10 години построи 30-40 километра, как пък за 2 щеше да построи още 150?
До коментар [#1] от "Consumer":
За София е изключително важно, но и неосъзнато важно да има и друга България освен тамживущите.
Ин-хауса на Баце!
Шест фирми, участвали в аферата #Хемусгейт вече са длъжници на НАП.
https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10161465916801189
Те дължат на фиска общо 23,2 милиона лв. към края на март 2023 г. Кухите компании са регистрирани на малоимотни, а един от тях вече е починал. С парите е финансиран и луксозен спа-хотел във Велинград.
До коментар [#4] от "Данаил Недков":
Два свята, единият излишен.
До коментар [#2] от "coffee.bean":
Хм, на чужд гръб и сто разбити пътя са малко...
"Софиянец", сър!
Хемус е много важна магистрала.
Онзи денпътувах Враца-Габрово-Шипка-Казанлък-Созопол-София -Кюстендил-Благоевград!
До Шипка, колкото Созопол-София!
Коментар?!
п.с. в момента много се асфалтира на много ненужни места!
Някой краде за последно.
До коментар [#2] от "coffee.bean":
В Сърбия строят китайци, в Македония турци и на двете места цените са колкото на нашите убавци, а качеството е в пъти по-добро!!!
До коментар [#9] от "abdulhazred":
А от 2г в БГ... ни@КОЙ не строи.
Комитова обяви всички строежи за незаконни и те... спряха.
ЧУДО някакво. Били в нарушение, АМА им дадоха половината пари.
И сега чакат другата половина, хех.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.