🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Може ли козметиката да е едновременно чиста и печеливша

Брандът Brave New Hair, собственост на пловдивската "Биофарма лабораторис", набира скорост на европейските пазари

Лидия Стойчева и семейството й извеждат "Биофарма лабораторис" в 21 век
Лидия Стойчева и семейството й извеждат "Биофарма лабораторис" в 21 век
Лидия Стойчева и семейството й извеждат "Биофарма лабораторис" в 21 век    ©  Надежда Чипева
Лидия Стойчева и семейството й извеждат "Биофарма лабораторис" в 21 век    ©  Надежда Чипева
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • Българският бранд Brave New Hair получи световно признание за иновативните си продукти за коса.
  • Компанията производител - "Биофарма лабораторис", е най-динамичната за региона на Пловдив през 2020 г. в класацията "Гепард" на "Капитал".
  • Предприятието не само използва чисти съставки и опаковки за козметиката си, но и се стреми към въглеродна неутралност на производството.

Визитка

"Биофарма лабораторис", Пловдив

Година на създаване: 1995

Собственик: Ленко Стойчев

Оборот 2021: 3.9 млн. лв.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.