
Автомобилното иго на Пловдив
Градът и областта имат европейска структура, американски транспортни навици и азиатски хаос
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Вторият град се развива изключително в посока повече автомобили. Това ще донесе дълготрайни и в някакъв момент, нерешими проблеми, които ще спрат ръста му
- Решението е много повече инвестиции в железопътен и градски транспорт и всякакви форми на алтернативна мобилност
- Общините в област Пловдив трябва да работят много по-близко и координирано за развитието на връзките помежду си
Пловдив има 13 входове и изходи. Това само по себе си не е фатално. Начинът, по който те се натоварват обаче, е.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
И какво му е доброто на демографските показатели по-точно?
50 000 души по-малко за 10 години и то въпреки чиновническото административно завличане на студенти поради изкуствената комунистическа концентрация на ВУЗ-ове в едва 8-я по развитие град Пловдив за сметка на почти цяла южна България.
Пътувам из цялата страна и смея да твърдя, че Пловдив е най-задръстения град! Не го сравнявайте със София, все пак за трафика в столицата се направи много! Проблема на Пловдив е не външния трафик а, че там не се прави нищо от години.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.