Колко е трудно да бъдеш биосферен парк
Инициативата на ЮНЕСКО носи преки и косвени ползи за развитието на "Централен Балкан", но за да се усетят те са необходими време, сътрудничество и работа
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Добрите възможности са като падащите звезди. Понякога трябва дълго да се взираш в небето, за да не ги изпуснеш, а друг път ги забелязваш мигновено, вдигайки очи нагоре. Във всички случаи обаче е жалко да имаш добра възможност и да не я използваш пълноценно. Такъв е случаят с биосферния парк "Централен Балкан", който заедно с още три по-малки парка получава този статут по програмата "Човекът и биосферата" на ЮНЕСКО в края на 2017 г.
Най-видимата възможност на статута "биосферен парк" е свързана с реклама. "ЮНЕСКО е разпознаваема марка за световно културно или природно наследство. Добавя допълнителна стойност и хората от региона би трябвало по-лесно да могат да продават продуктите си, а и да привличат повече туристи", коментира директорът на дирекция Национален парк "Централен Балкан" инж. Генчо Илиев.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
А някой от общините интервюирахте ли?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.