Големите търговски вериги поставиха оценка 3.2 на бизнес климата в страната

Анкета на Сдружението за модерна търговия показва основните пречки пред големите ритейлъри

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Слабо законотворчество. Липса на диалог между държавата и частния сектор. Противоречиво прилагане на нормативната база. Бавно правораздаване. Това са основни пречки пред бизнес средата в България, показва анкета на Сдружението за модерна търговия, в което членуват: Billa, Deichmann, dm, Kaufland, Lidl, Mr. Bricolage, "ПроМаркет", T Market, "Фантастико" и "Хиполенд".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vlp1606143588693951 avatar :-|
    gg

    Когато най-големият плюс на държавата ти е, че е член на НАТО и ЕС.

    Нередност?
Нов коментар