Големите търговски вериги поставиха оценка 3.2 на бизнес климата в страната
Анкета на Сдружението за модерна търговия показва основните пречки пред големите ритейлъри
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Слабо законотворчество. Липса на диалог между държавата и частния сектор. Противоречиво прилагане на нормативната база. Бавно правораздаване. Това са основни пречки пред бизнес средата в България, показва анкета на Сдружението за модерна търговия, в което членуват: Billa, Deichmann, dm, Kaufland, Lidl, Mr. Bricolage, "ПроМаркет", T Market, "Фантастико" и "Хиполенд".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Когато най-големият плюс на държавата ти е, че е член на НАТО и ЕС.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.