Новите влакове спряха в КЗК
Три от четирите мегапоръчки на Министерството на транспорта за 2.8 млрд. лв. за нови влакове се обжалват в КЗК, като с най-много жалби е фирма за тонери


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Три от четирите мегапоръчки на Министерството на транспорта за 2.8 млрд. лв. за нови влакове се обжалват в КЗК, като с най-много жалби е фирма за тонери.
- Четвъртата, за 18 маневрени локомотива, събра сериозни критики от русенски производител.
- Всички поръчки предвиждат и ново строителство на общо четири ремонтни бази, което ще се извърши от държавата по задание на победителите.
През тази пролет беше даден своеобразен старт на мащабното обновяване на подвижния състав на железниците. То се предвижда по Плана за възстановяване, като държавата обяви обществени поръчки за нови влакове на обща стойност 2.8 млрд. лв. без ДДС - част от тях по плана, а друга част от държавния бюджет. Като всичко, свързано с българските държавни железници, и особено всичко по-мащабно, и модернизирането на влаковете забуксува още в начална фаза.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
В условията на продънен бюджет и на неистови усилия да се поддържа нисък бюджетен дефицит, изграждането на НОВИ депа за поддръжка с пари от националния бюджет и супер екзотика и непотребно деяние. Целта на ПВУ бе да се стимулира НАЦИОНАЛНАТА икономика със средства от ЕС, а не да се харчат пари от НАЦИОНАЛНИЯ бюджет, които да отидат за 15-годишна поддръжка в нови сгради :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.