Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 9 фев 2007, 0:00, 4614 прочитания

След „Бугати“ дойде ред на „Мазерати“

Новият концесионер по чистотата на София също е почитател на скъпите коли

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

По времето на социализма на въпроса какъв искаш да станеш, когато пораснеш, малките момченца отговаряха най-често космонавт, милиционер или пожарникар. Ако сега се направи анкета, със сигурност ще се окаже, че всеки втори малчуган мечтае да стане бизнесмен. А на въпроса какъв по-точно малките палавници сигурно биха отговорили „концесионер по чистотата“.
Бизнесът със софийския боклук не само осигурява добро препитание, но върви в комплект и с карането на свръхскъпи коли. Досегашният собственик на фирмите по чистотата Румен Гайтански-Вълка се прочу като любител на луксозни марки като „Майбах“ и „Мерцедес Макларън SLR“ с 10-цилиндров двигател от Формула 1. Той има два от тях. Напоследък Гайтански може да бъде видян зад волана на най-скъпия автомобил в света „Бугати Вейрон“, чиято цена надхвърля един милион евро.
Изглежда, традицията ще бъде спазена и след оттеглянето на Гайтански от бизнеса със сметта. Неговият наследник в концесионната дейност Георги Крумов също се оказа ценител на скъпите автомобили. В сряда шефът на „Екуест“ за България пристигна за пресконференция на колелата на тъмнокафяво „Мазерати“. Колата-бижу остана паркирана в продължение на един час пред сградата на БТА и привличаше завистливите погледи на минувачите. Преди това лимузината събра овациите и на охраната на Министерския съвет, където Крумов отиде за среща с премиера Сергей Станишев. Това не е изненадващо, като се има предвид, че „Екуест“ е собственик на фирмата „Авто юнион холдинг“, която е вносител на България на марките „Мазерати“, Фиат, „Ланча“, „Алфа Ромео“, „Опел“ и „Шевролет“. Но очевидно, за да станеш концесионер на чистотата в София, задължително трябва да караш кола за над 200 000 евра.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Диалектика

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10