"Ди Ейч Ел експрес" и можещите служители
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Ди Ейч Ел експрес" и можещите служители

Снежина Казакова, изпълнителен директор на "Ди Ейч Ел експрес България"

"Ди Ейч Ел експрес" и можещите служители

Логистичната компания е сред най-добрите работодатели в класацията на Aon Hewitt

4655 прочитания

Снежина Казакова, изпълнителен директор на "Ди Ейч Ел експрес България"

© НАДЕЖДА ЧИПЕВА


Силно мотивираните и ангажирани служители са в основата на глобалната стратегия на DHL. Причината, както казва един от изпълнителните директори на българското подразделение на дружество – Снежина Казакова, е, че именно те са в състояние да променят компания от "добре" представяща се на пазара към "отлична". Този фокус върху хората допринася и за класирането на "Ди Ейч Ел експрес България" сред най-добрите работодатели в страната през 2013 г. Дружеството заема трето място в категорията "Средни и големи компании" на организирания от консултантската компания Aon Hewitt конкурс. Класацията е изготвена на базата на резултатите от проучване относно ангажираността на служителите, в което през 2013 г. участват 60 дружества от 11 индустрии.

"Фирмената култура под надслов CAN DO, инвестирането в хората, за да бъдат сертифицирани международни специалисти и професионалисти, завоюват на компанията ни най-добри позиции на пазара и ни отличават от конкурентите", разказва Казакова. Пример за това са и разработените и внедрени през изминалата година две международни програми за обучения на служителите и мениджърите на дружеството. Част от развитието на хората по думите й са и усилията за усъвършенстване на коучинг уменията на ръководния екип в компанията, които също допринасят за повишаването на мотивацията на служителите.

Програмите за развитието на хората са и важна част от стратегиите на DHL за задържане на служителите. Освен тях обаче дружеството прилага и различни програми за признание и награди. Всяка година в рамките на групата DPDHL се провежда и проучване на мнението на служителите, което им дава възможност да споделят идеите си, да дадат обратна връзка и да вземат активно участие в развитието на компанията. "Ценното у нашите хора е именно това – да участват всички (96-97%), да споделят откровено и след това да реализират план за подобрение на идентифицираните от проучването области", разказва Казакова.

Силно мотивираните и ангажирани служители са в основата на глобалната стратегия на DHL. Причината, както казва един от изпълнителните директори на българското подразделение на дружество – Снежина Казакова, е, че именно те са в състояние да променят компания от "добре" представяща се на пазара към "отлична". Този фокус върху хората допринася и за класирането на "Ди Ейч Ел експрес България" сред най-добрите работодатели в страната през 2013 г. Дружеството заема трето място в категорията "Средни и големи компании" на организирания от консултантската компания Aon Hewitt конкурс. Класацията е изготвена на базата на резултатите от проучване относно ангажираността на служителите, в което през 2013 г. участват 60 дружества от 11 индустрии.

"Фирмената култура под надслов CAN DO, инвестирането в хората, за да бъдат сертифицирани международни специалисти и професионалисти, завоюват на компанията ни най-добри позиции на пазара и ни отличават от конкурентите", разказва Казакова. Пример за това са и разработените и внедрени през изминалата година две международни програми за обучения на служителите и мениджърите на дружеството. Част от развитието на хората по думите й са и усилията за усъвършенстване на коучинг уменията на ръководния екип в компанията, които също допринасят за повишаването на мотивацията на служителите.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.