Силно мотивираните и ангажирани служители са в основата на глобалната стратегия на DHL. Причината, както казва един от изпълнителните директори на българското подразделение на дружество – Снежина Казакова, е, че именно те са в състояние да променят компания от "добре" представяща се на пазара към "отлична". Този фокус върху хората допринася и за класирането на "Ди Ейч Ел експрес България" сред най-добрите работодатели в страната през 2013 г. Дружеството заема трето място в категорията "Средни и големи компании" на организирания от консултантската компания Aon Hewitt конкурс. Класацията е изготвена на базата на резултатите от проучване относно ангажираността на служителите, в което през 2013 г. участват 60 дружества от 11 индустрии.
"Фирмената култура под надслов CAN DO, инвестирането в хората, за да бъдат сертифицирани международни специалисти и професионалисти, завоюват на компанията ни най-добри позиции на пазара и ни отличават от конкурентите", разказва Казакова. Пример за това са и разработените и внедрени през изминалата година две международни програми за обучения на служителите и мениджърите на дружеството. Част от развитието на хората по думите й са и усилията за усъвършенстване на коучинг уменията на ръководния екип в компанията, които също допринасят за повишаването на мотивацията на служителите.
Програмите за развитието на хората са и важна част от стратегиите на DHL за задържане на служителите. Освен тях обаче дружеството прилага и различни програми за признание и награди. Всяка година в рамките на групата DPDHL се провежда и проучване на мнението на служителите, което им дава възможност да споделят идеите си, да дадат обратна връзка и да вземат активно участие в развитието на компанията. "Ценното у нашите хора е именно това – да участват всички (96-97%), да споделят откровено и след това да реализират план за подобрение на идентифицираните от проучването области", разказва Казакова.
Силно мотивираните и ангажирани служители са в основата на глобалната стратегия на DHL. Причината, както казва един от изпълнителните директори на българското подразделение на дружество – Снежина Казакова, е, че именно те са в състояние да променят компания от "добре" представяща се на пазара към "отлична". Този фокус върху хората допринася и за класирането на "Ди Ейч Ел експрес България" сред най-добрите работодатели в страната през 2013 г. Дружеството заема трето място в категорията "Средни и големи компании" на организирания от консултантската компания Aon Hewitt конкурс. Класацията е изготвена на базата на резултатите от проучване относно ангажираността на служителите, в което през 2013 г. участват 60 дружества от 11 индустрии.
"Фирмената култура под надслов CAN DO, инвестирането в хората, за да бъдат сертифицирани международни специалисти и професионалисти, завоюват на компанията ни най-добри позиции на пазара и ни отличават от конкурентите", разказва Казакова. Пример за това са и разработените и внедрени през изминалата година две международни програми за обучения на служителите и мениджърите на дружеството. Част от развитието на хората по думите й са и усилията за усъвършенстване на коучинг уменията на ръководния екип в компанията, които също допринасят за повишаването на мотивацията на служителите.
0 коментара