Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Карл Хайзелман се присъединява към екипа на Apple

Ръководителят на консултантската Wolff Olins ще работи за маркетинговото преобразяване на софтуерния гигант

След 14 години в консултантската компания Wolff Olins, седем от които като глобален главен изпълнителен директор, Карл Хайзелман поема ново предизвикателство. Следващия месец мениджърът ще се присъедини към екипа на софтуерния гигант Apple – стъпка, която в сектора тълкуват като сигнал за основна промяна в маркетинга на базираната в Купертино компания.

Това няма да е първият път, в който Хайзелман сътрудничи на Apple. Още в началото на 90-те, по време на периода, в който покойният Стив Джобс не е в компанията, маркетинговият специалист работи за софтуерното дружество, отбелязва Business Insider. "Беше странен период, те се опитваха да намерят пътя си", припомня си в интервю за Guardian през 2009 г. Хайзелман. "Големият урок, който научих тогава, беше, че те се опитваха да бъдат някой, който не са. Тогава Джобс се върна и каза ясно "ще се завърнем към това, което наистина сме", допълва той.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cuklio avatar :-|
    Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    • - 6
    • + 2

    Преоблякъл се Манго,погледнал се и що да види.Пак в тия.
    Така и Ябълката - проблема не е в рекламата.

    Нередност?
  • 2
    2.5 avatar :-|
    2.5

    “Сегашното му назначаване идва след новината, че вицепрезидентът на Apple Филип Шилер, който отговаря за глобалния й маркетинг, не е доволен от усилията на дългогодишната рекламна агенция на компанията – TBWAMedia Arts Lab.”

    Това не е новина. Практика при такива големи компании е да сменят обслужващите агенции. Koмпания като Apple е много сочна мръвка за всеки на рекламния пазар.

    Нередност?
Нов коментар