Дрю Хюстън и походът на Dropbox срещу онлайн гигантите
Компанията за съхранение на информация ще развива портфолио от приложения за мейл, снимки и съвместна работа
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
След като наскоро успешно приключи нов рунд на финансиране, компанията за съхранение на информация в облака Dropbox изглежда готова за втората глава в корпоративната си история. Миналата седмица създадената от Дрю Хюстън компания представи новите си приложения за организиране на мейли и за споделяне на снимки – Mailbox и Carousel.
Избраната от софтуерното дружество посока е предизвикателна – да развие дейността си от просто място за съхранение на информация до портфолио от приложения за мейл, снимки и съвместна работа. Или с други думи, по-директна конкуренция както с компании като Microsoft, Google и Apple, така и откриване на нов фронт срещу установения лидер в онлайн споделянето на снимки – Facebook, пише Financial Times.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
оуу,конди в борда - те ти на сигурност :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.