Лекторите на DigitalK 2014: Джеръми Бърнстейн, вицепрезидент на рекламната агенция Deutsch NY

Дигиталната реалност промени рекламния бизнес изоснови. Същевременно тази нова реалност предлага и много възможности. Оцеляват най-оригиналните и предприемчиви агенции. Сред тях е и нюйоркската Deutsch NY, която беше обявена за една от най-иновативните компании в света на

рекламата за 2014 г. според класация на Fast Company.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ver27574675 avatar :-|
    ДЕКОРАТИВНА ТИКВА
    • + 1

    Цитат от статията:А най-важното правило в агенцията му е "не наемай задници".

    Ще ми е интересно какво разбира под понятието "задник".

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал