Обратният завой в стратегията на Accor

Себастиен Базин връща фокуса на френската група към директната собственост в хотели

Себастиен Базин    ©  Reuters

Когато през август 2013 г. Себастиен Базин пое управлението на Accor, най-голямата хотелиерска група в Европа имаше ясна цел – да се фокусира върху дейността си на оператор на хотели, действащи под различни брандове, като постепенно се отдалечи от бизнес модела с директна собственост на обекти. Целта всъщност беше толкова ясно начертана, че няколко месеца по-рано – през април, тогавашният главен изпълнителен директор Денис Еникен напусна компанията, след като изрази резервите си по отношение на прилагането на стратегията за постигането й.

След няколко месеца на търсене на негов заместник френската верига избра Себастиен Базин, който в продължение на години представляваше в ръководството един от основните й акционери – Colony Capital. В края на миналата година обаче новият мениджър пое нов курс и раздели бизнеса на Accor на две основни части – едната управлява 14-те хотелски марки на групата по света, а другата е фокусирана върху собствеността и инвестициите в хотели, припомня Wall Street Journal.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    karik avatar :-P
    karik

    Accor не е лоша идея да подобрят обслужването си, че имат доста работа в тази посока. И ако е възможно сайтовете на групата, да не бъдат направени през 2002 с функционалности от 98-ма би било чудесно.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал