Обратният завой в стратегията на Accor
Себастиен Базин връща фокуса на френската група към директната собственост в хотели
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Когато през август 2013 г. Себастиен Базин пое управлението на Accor, най-голямата хотелиерска група в Европа имаше ясна цел – да се фокусира върху дейността си на оператор на хотели, действащи под различни брандове, като постепенно се отдалечи от бизнес модела с директна собственост на обекти. Целта всъщност беше толкова ясно начертана, че няколко месеца по-рано – през април, тогавашният главен изпълнителен директор Денис Еникен напусна компанията, след като изрази резервите си по отношение на прилагането на стратегията за постигането й.
След няколко месеца на търсене на негов заместник френската верига избра Себастиен Базин, който в продължение на години представляваше в ръководството един от основните й акционери – Colony Capital. В края на миналата година обаче новият мениджър пое нов курс и раздели бизнеса на Accor на две основни части – едната управлява 14-те хотелски марки на групата по света, а другата е фокусирана върху собствеността и инвестициите в хотели, припомня Wall Street Journal.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Accor не е лоша идея да подобрят обслужването си, че имат доста работа в тази посока. И ако е възможно сайтовете на групата, да не бъдат направени през 2002 с функционалности от 98-ма би било чудесно.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход