Като лъвовете

Първата българска реклама, която взима награда на най-големия международен фестивал в Кан, е измислена за 48 часа

Рекламният фестивал в Кан е нещо като световното първенство по креативност в този бранш. Затова, когато Желез Атанасов и Владимир Герасимов от българската рекламна агенция noble graphics научават, че са взели сребърна награда там, те просто губят ума и дума в продължение на около 20 минути. След това водовъртежът на съдбата се завърта с още по-страшна сила. Късметът, алхимията и вниманието на някой по-наблюдателен организатор заработват. Така изведнъж се оказва, че идеята на двамата българи е събрала най-много точки и наградата им е златна.

През годините български рекламни агенции са се опитвали да се състезават с най-големите в Кан (тази година са изпратили общо 17 проекта). Конкуренция обаче вероятно е слаба дума за случващото се там - през 2014 г. заявките са общо 37 хиляди, а участниците - 12 хиляди. Досега никой не се е връщал в България с награда.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mgmst avatar :-|
    mgmst
    • + 13

    Линк към клипа?

    Нередност?
  • 2
    bluewater avatar :-P
    BlueWater
    • + 4

    Браво на Желез Атанасов и Владимир Герасимов за идеята и изпълнението. Звучи много добре и нямам търпение да видя видеото.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал