Завоят на Yamaha Motor
Мениджърът на японския производител на мотоциклети Хироюки Янаги гледа към автомобилния пазар
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
"За да станем по-голяма компания, трябва да опитаме нещо ново", коментира наскоро пред Financial Times главният изпълнителен директор на Yamaha Motor Хироюки Янаги. Новостта, за която мениджърът говори, е създаването на двуместна "градска кола", която ще е по-чиста и с по-ефективен разход на гориво от съществуващите превозни средства. А плановете на производителя на автомобили са тя да бъде на пазара през 2019 г., уточнява изданието.
Идеята като че ли тревожи анализаторите, които се опасяват, че Yamaha Motor ще занемари основния си бизнес и ще се бори да се конкурира в пазар, пренаселен с малки двуместни автомобили, или ще се провали в опитите си да изгради жизнеспособна мрежа за продажби. Идеята, че специалист по мотоциклетите с шест десетилетия опит може да прехвърли уменията си от две на четири колела, не изглежда като чак толкова голям скок в свят, в който шестгодишна таксиметрова услуга и 17-годишна онлайн търсачка са готови да влязат в конкуренцията за разработване на самоуправляващи се автомобили, отбелязва FT.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.