Григор Димитров е новото рекламно лице на "Теленор"

Тенисистът беше представен официално от телекома, с който вече си партнира от ноември 2014 г.

Григор Димитров и Стайн-Ерик Велан
Григор Димитров и Стайн-Ерик Велан    ©  Теленор
Григор Димитров и Стайн-Ерик Велан
Григор Димитров и Стайн-Ерик Велан    ©  Теленор

Тенисистът Григор Димитров беше представен официално като новото рекламно лице на "Теленор" от главния изпълнителен директор на мобилния оператор Стайн-Ерик Велан. Партньорството между най-успешния български тенисист за всички времена и "Теленор" на практика започна още преди пет месеца – през ноември 2014 г. Димитров участва в рекламната кампания по ребрандирането на мобилния оператор след придобиването му от норвежкия телеком гигант Telenor.

Сключеният договор за рекламно партньорство е за срок от две години, като в рамките на този период тенис звездата ще участва в рекламните кампании за различни продукти и услуги на мобилния оператор, включително в телевизионни клипове, печатни материали и др. Освен това спортистът ще бъде още лице и посланик на избрани кампании и инициативи за корпоративна отговорност на "Теленор". Димитров вече участва в подкрепата на телекома за тазгодишното издание на международна инициатива "Часът на Земята", проведена на 28 март 2015 г. Тенисистът ще сътрудничи на мобилния оператор и в предоставянето на екслузивно съдържание за феновете на компанията в социалните мрежи.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал