Григор Димитров е новото рекламно лице на "Теленор"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Григор Димитров е новото рекламно лице на "Теленор"

Григор Димитров и Стайн-Ерик Велан

Григор Димитров е новото рекламно лице на "Теленор"

Тенисистът беше представен официално от телекома, с който вече си партнира от ноември 2014 г.

6662 прочитания

Григор Димитров и Стайн-Ерик Велан

© Теленор


Тенисистът Григор Димитров беше представен официално като новото рекламно лице на "Теленор" от главния изпълнителен директор на мобилния оператор Стайн-Ерик Велан. Партньорството между най-успешния български тенисист за всички времена и "Теленор" на практика започна още преди пет месеца – през ноември 2014 г. Димитров участва в рекламната кампания по ребрандирането на мобилния оператор след придобиването му от норвежкия телеком гигант Telenor.

Сключеният договор за рекламно партньорство е за срок от две години, като в рамките на този период тенис звездата ще участва в рекламните кампании за различни продукти и услуги на мобилния оператор, включително в телевизионни клипове, печатни материали и др. Освен това спортистът ще бъде още лице и посланик на избрани кампании и инициативи за корпоративна отговорност на "Теленор". Димитров вече участва в подкрепата на телекома за тазгодишното издание на международна инициатива "Часът на Земята", проведена на 28 март 2015 г. Тенисистът ще сътрудничи на мобилния оператор и в предоставянето на екслузивно съдържание за феновете на компанията в социалните мрежи.

"За "Теленор" е чест и удоволствие да си партнира със спортист и роден победител като Григор", обяви Стайн-Ерик Велан. "Той със сигурност е истинско вдъхновение за своите почитатели и за всички българи, които следят възхода му в световния тенис елит и го подкрепят във всяко начинание", допълни мениджърът.

"Радвам се, че ще мога да бъда по-близо до почитателите си и до българската публика. Твърде рядко мога да бъда в България, но благодарение на технологиите и на "Теленор" ще можем да общуваме по-лесно", коментира от своя страна Григор Димитров.

Тенисистът, който през октомври 2014 г. беше определен за най-голямата знаменитост в България в класация на местното издание на Forbes, през последните месеци се утвърждава като най-привлекателния български спортист за компаниите. Той вече е рекламно лице и на "Юниливър" за марката дезодоранти Rexona, както и на "Балдаран спринг" за изворната вода "Балдаран". Наскоро Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) смени позицията си и санкционира "МонделийзБългария" и рекламната й агенция за това, че са използвали снимка Димитров за реклама на бисквити belVita на Facebook страницата на "Монделийз" без негово знание.      

Тенисистът Григор Димитров беше представен официално като новото рекламно лице на "Теленор" от главния изпълнителен директор на мобилния оператор Стайн-Ерик Велан. Партньорството между най-успешния български тенисист за всички времена и "Теленор" на практика започна още преди пет месеца – през ноември 2014 г. Димитров участва в рекламната кампания по ребрандирането на мобилния оператор след придобиването му от норвежкия телеком гигант Telenor.

Сключеният договор за рекламно партньорство е за срок от две години, като в рамките на този период тенис звездата ще участва в рекламните кампании за различни продукти и услуги на мобилния оператор, включително в телевизионни клипове, печатни материали и др. Освен това спортистът ще бъде още лице и посланик на избрани кампании и инициативи за корпоративна отговорност на "Теленор". Димитров вече участва в подкрепата на телекома за тазгодишното издание на международна инициатива "Часът на Земята", проведена на 28 март 2015 г. Тенисистът ще сътрудничи на мобилния оператор и в предоставянето на екслузивно съдържание за феновете на компанията в социалните мрежи.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

3 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK