Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 26 апр 2015, 16:55, 6549 прочитания

Григор Димитров е новото рекламно лице на "Теленор"

Тенисистът беше представен официално от телекома, с който вече си партнира от ноември 2014 г.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Тенисистът Григор Димитров беше представен официално като новото рекламно лице на "Теленор" от главния изпълнителен директор на мобилния оператор Стайн-Ерик Велан. Партньорството между най-успешния български тенисист за всички времена и "Теленор" на практика започна още преди пет месеца – през ноември 2014 г. Димитров участва в рекламната кампания по ребрандирането на мобилния оператор след придобиването му от норвежкия телеком гигант Telenor.
 
Сключеният договор за рекламно партньорство е за срок от две години, като в рамките на този период тенис звездата ще участва в рекламните кампании за различни продукти и услуги на мобилния оператор, включително в телевизионни клипове, печатни материали и др. Освен това спортистът ще бъде още лице и посланик на избрани кампании и инициативи за корпоративна отговорност на "Теленор". Димитров вече участва в подкрепата на телекома за тазгодишното издание на международна инициатива "Часът на Земята", проведена на 28 март 2015 г. Тенисистът ще сътрудничи на мобилния оператор и в предоставянето на екслузивно съдържание за феновете на компанията в социалните мрежи.
 
"За "Теленор" е чест и удоволствие да си партнира със спортист и роден победител като Григор", обяви Стайн-Ерик Велан. "Той със сигурност е истинско вдъхновение за своите почитатели и за всички българи, които следят възхода му в световния тенис елит и го подкрепят във всяко начинание", допълни мениджърът.
 
"Радвам се, че ще мога да бъда по-близо до почитателите си и до българската публика. Твърде рядко мога да бъда в България, но благодарение на технологиите и на "Теленор" ще можем да общуваме по-лесно", коментира от своя страна Григор Димитров.
 
Тенисистът, който през октомври 2014 г. беше определен за най-голямата знаменитост в България в класация на местното издание на Forbes, през последните месеци се утвърждава като най-привлекателния български спортист за компаниите. Той вече е рекламно лице и на "Юниливър" за марката дезодоранти Rexona, както и на "Балдаран спринг" за изворната вода "Балдаран". Наскоро Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) смени позицията си и санкционира "МонделийзБългария" и рекламната й агенция за това, че са използвали снимка Димитров за реклама на бисквити belVita на Facebook страницата на "Монделийз" без негово знание.      


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Революцията във Volkswagen отнесе патриарха на компанията

Напускането на председателя на VW Фердинанд Пиех слага край на цяла епоха в историята на автомобилния гигант

Още от Капитал
Наемопад при софийски жилища

Свитото търсене сваля офертните цени. При предоговаряне се стига до 20 - 30% отстъпка за период между един и три месеца

Бодлива ситуация при розовото масло

За оптимистите кампания 2020 е критичният хаос, от който ще произлезе новият, по-добър ред в бизнеса с маслодайни рози.

Финaнсови играчки за деца

Банките отдавна имат предложения за разплащания за най-малките, но в сегмента навлизат и финтех компании

Епидемията от COVID-19 в Русия е много по-тежка, отколкото Кремъл признава

Подобно на своя съветски предшественик, системата на Владимир Путин е пълна с лъжи

Широко затворени очи

Какво (не) научихме за особеностите на общественото поведение по време на пандемия

20 въпроса: Бистра Андреева - Пешева

Най-новата книга в неин превод е романът "Американа" на Чимаманда Нгози Адачи

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10