Марк Рок оглавява дейността на JTI в Румъния, България и Молдова
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Марк Рок оглавява дейността на JTI в Румъния, България и Молдова

Марк Рок оглавява дейността на JTI в Румъния, България и Молдова

Главен мениджър на японската група за България остава Владислав Михов

5207 прочитания

© Капитал


От април 2015 г. Марк Рок (на снимката) пое поста на генерален мениджър на японския производител на тютюневи изделия JTI за Румъния, България и Молдова. Той заменя начело на управлението на трите пазара Чарли Кънингам-Рийд, който вече ще ръководи функцията "Корпоративни въпроси и комуникация" за компанията във Великобритания, уточняват от JTI.

Смяната в лидерството на трите пазара не засяга функциите на главния мениджър на JTI за България Владислав Михов, който остава начело на българското дружество "Джапан табако интернешънъл България" и на бизнес дейността на японската група в страната.

Марк Рок има близо 28 години професионален опит в тютюневата индустрия. Кариерата му започва през 1987 г. в британската тютюнева компания Gallaher Group, като преминава през различни позиции в сферата на маркетинга и продажбите. През 2005 г. той поема лидерството на функцията "Продажби" в британското дружество, което две години по-късно – през 2007 г.,  става еднолична собственост на JTI. През 2012 г. Марк Рок застава начело на функцията "Ключови клиенти, управление на категорията и планиране на каналите" в международната централа на японската  Japan Tobacco Group of Companies в Женева. Впоследствие той оглавява функцията "Търговски маркетинг" в JTI.

Подобно на предшественика си Чарли Кънингам-Рийд Марк Рок също ще бъде базиран в Букурещ, където JTI има и фабрика, докато в България и в Молдова няма производствени мощности. В завода в Букурещ през 2012 г. бяха инвестирани 25 млн. евро, посочват от компанията.

В портфолиото на японската група влизат марки като Camel, Winston, Mevius (Mild Seven),  Benson & Hedges, Silk Cut, Sobranie, Glamour и LD. Нетните й продажби за 2014 г. са 11.9 млрд. долара.

От април 2015 г. Марк Рок (на снимката) пое поста на генерален мениджър на японския производител на тютюневи изделия JTI за Румъния, България и Молдова. Той заменя начело на управлението на трите пазара Чарли Кънингам-Рийд, който вече ще ръководи функцията "Корпоративни въпроси и комуникация" за компанията във Великобритания, уточняват от JTI.

Смяната в лидерството на трите пазара не засяга функциите на главния мениджър на JTI за България Владислав Михов, който остава начело на българското дружество "Джапан табако интернешънъл България" и на бизнес дейността на японската група в страната.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.