Мениджърски промени в AVON

Две българки заемат ръководни регионални позиции в структурата на американския козметичен гигант

Валентина Бешевишка e начело на категория "Мода и продукти за дома" за региона на Централна Европа.
Валентина Бешевишка e начело на категория "Мода и продукти за дома" за региона на Централна Европа.
Валентина Бешевишка e начело на категория "Мода и продукти за дома" за региона на Централна Европа.    ©  Капитал
Валентина Бешевишка e начело на категория "Мода и продукти за дома" за региона на Централна Европа.    ©  Капитал

Американската козметична компания AVON обяви през изминалата седмица назначаването на Валентина Бешевишка начело на категория "Мода и продукти за дома" за региона на Централна Европа. Тя заема поста от септември, като ще разработва и осъществява стратегията за развитие на сегмента, който е сравнително нов за дружеството. Проектът й е част от стратегическото планиране на регион EMEA (Европа, Близкия изток и Африка) за разрастването на пазара "Мода и продукти за дома" както в посока по-широко портфолио, така и за по-голямо потребление и удовлетворяване на потребителските нужди, посочват от AVON.

До момента Бешевишка беше старши маркетинг мениджър за регион Балкани. Тя има близо 10-годишен опит на различни мениджърски позиции в отдел "Маркетинг" на американската група, като познава добре пазарите в България и останалите балскански страни. В екипа на AVON е още от навлизането на козметичния бранд на българския пазар преди 16 години, като през 2001 г. е водещата фигура в създаването на отдел "Маркетинг" в местното дружество от групата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал