Индра Нуйи опитва да изгради здравословен образ на Pepsi
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Индра Нуйи опитва да изгради здравословен образ на Pepsi

Пускането на новите автомати за продажба е част от по-широките усилия на Индра Нуйи за стратегическа промяна в дейността на PepsiCo

Индра Нуйи опитва да изгради здравословен образ на Pepsi

Хранителният конгломерат представи новите си "вендинг машини на бъдещето"

3406 прочитания

Пускането на новите автомати за продажба е част от по-широките усилия на Индра Нуйи за стратегическа промяна в дейността на PepsiCo

© Reuters


Хранителният конгломерат PepsiCo представи плановете си за нова вендинг машина, с която ще се опита да пребори образа си на компания, която продава нездравословни продукти на потребителите. Автоматите за продажба ще предлагат новия бранд на управляваното от Индра Нуйи дружество – Hello Goodness, предава Bloomberg.

През юни тази година главният изпълнителен директор на PepsiCo Индра Нуйи потвърди пред Fortune плана си за стратегическа промяна в дейността на компанията отвъд продажбите на традиционно смятани за нездравословни храни и напитки. Посоката е обща за голяма част от производителите на пазара, тъй като все по-значителна част от потребителите търсят по-здравословни продукти без захар, което срива продажбите на компании като Pepsi и конкурентната Coca-Cola, отбелязва Bloomberg.

Новите вендинг машини са стъпка именно в тази посока. Те ще включват по-здравословни продукти като натуралните сокове Naked Juice, серията печени, а не пържени чипсове Lays Oven Baked и единичните дози хумус с бранда Sabra.

Автоматите ще бъдат разделени на две части, в които ще се поддържа различна температура, пише Bloomberg. Те ще имат цифров интерфейс и ще позволяват на клиентите да правят покупки с кредитни карти или чрез разплащателната система Apple Pay.

"Това е вендинг машината на бъдещето", обяснява пред агенцията Кирк Танер, който е оперативен директор на подразделението за напитки на Pepsi за Северна Америка. "Имаме възможност да станем лидер в т.нар. по-добри за теб продажби и сме се ангажирали дългосрочно това да стане факт", посочва той.

Идеята е да се изгради нов образ на устройствата, които отдавна се асоциират с нездравословна храна, цигари и други пороци, отбелязва Bloomberg. Макар и да са широко разпространени, вендинг машините са забранени в редица училища и други локации в САЩ заради здравословни съображения. По данни на Euromonitor International продажбите от такива машини на американския пазар са се свили с 1% до 4.5 млрд. долара през 2014 г.

Новите автомати ще бъдат разполагани на различни локации, сред които болници и университети, уточняват от компанията. "Смятаме, че това е чудесен начин да разширим бизнеса си и да достигнем клиените на места, на които не можем да стигнем до тях по друг начин освен чрез вендинг машини", казва още Танер.

Хранителният конгломерат PepsiCo представи плановете си за нова вендинг машина, с която ще се опита да пребори образа си на компания, която продава нездравословни продукти на потребителите. Автоматите за продажба ще предлагат новия бранд на управляваното от Индра Нуйи дружество – Hello Goodness, предава Bloomberg.

През юни тази година главният изпълнителен директор на PepsiCo Индра Нуйи потвърди пред Fortune плана си за стратегическа промяна в дейността на компанията отвъд продажбите на традиционно смятани за нездравословни храни и напитки. Посоката е обща за голяма част от производителите на пазара, тъй като все по-значителна част от потребителите търсят по-здравословни продукти без захар, което срива продажбите на компании като Pepsi и конкурентната Coca-Cola, отбелязва Bloomberg.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK