С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 26 фев 2016, 15:38, 20456 прочитания

Държавата на криминално проявените

Кой е виновен за побоя на Околовръстното в София

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Като стрида във маршрутките, аз съм сам в държавата на проститутките", пееше навремето Ицо Хазарта. Десет години по-късно, се оказа че вече сме в друга държава - тази на криминално проявените. "Кой в днешно време не е криминално проявен. Всеки е", заяви по телевизията Ивайло Борисов-Ториното, защитавайки своите охранители, които пребиха с метални палки посред бял ден семейство на Околовръстното в София. Те не били "махленски хулигани, а предизвикани", заяви Ториното, на фона на кадри на които облечени в черно мутри бият невъоръжен с нищо човек с разкървавена челюст.
 
Ивайло Борисов със сигурност не би имал против всички да сме криминално проявени, за да може да се потопи в това море. През 2006 г., в отчета на прокуратурата за организирата престъпност той фигурира като един от хората с най-много висящи производства за автокражби (11), заедно с имена като Тони Дебелия и Иво Главата. През 2010 г. попадна за постоянно в ареста по разследванията срещу него, а после стана и обвиняем по делото за разпространение на наркотици заедно с бившия си бос Златомир Иванов - Златко Баретата. Нито едно от тези неща не е довело до осъждането на Ториното.
 
Затова в държавата, в която съдебната система не работи, той може спокойно да твърди, че всички сме еднакво виновни. А за нас остава да посочим, че отговорност за тази държава имат две неработещи системи - едната е прокуратурата, а другата е полицията, чиято задача е да прави пътищата и движението по тях безопасно. Агресията, която все повече и по-често започва да избива по българските пътища, е следствие от липсата на елементарен контрол за неразумното шофиране, нарушаването на правилата и бабаитското мерене на автомобили.


 




  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Трима учени си поделят Нобеловата награда за икономика 1 Трима учени си поделят Нобеловата награда за икономика

Отличието се присъжда за създаването на експериментален подход за борбата с бедността в бързоразвиващи се райони

14 окт 2019, 1687 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Строител на капитализма: Бойко Атанасов

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Сирийската авантюра на Ердоган подкопава НАТО

Може ли Северноатлантическият алианс бъде въвлечен във война заради Турция

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

20 въпроса: Даниела Костова

Тя претворява различни житейски ситуации в работата си като художник, а най-амбициозният й проект беше реализиран това лято във Виена

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10