Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Лекторите на DigitalK 2016: Марина Хайдн

Ръководител маркетинг и ритейл, The Economist

Марина Хайдн отговаря за изработването и разпространението на хартиeното издание на списание The Economist с подкрепата на екипи в Ню Йорк, Лондон, Женева, Хонконг, Сингапур и Мумбай. Списъкът ѝ със задачи е разнообразен - от маркетинг на изданието, през развитие на стратегии за придобиване до позициониране на местни пазари.

Хайдн е в групата на The Economist вече 14 години, през които е управлява меркетинга на конференциите на компанията, а сега се е заела с цялостния маркетинг процес от продажбите на абонаменти на читатели през всички канали до продажби на билети за събития на медийната група. В момента Хайдн работи от офиса на The Economist в Женева, след като преди е била във виенското звено на компанията. Хайдн е сред гост-лекторите на тазгодишното издание на технологичната конференция DigitalK 2016, която ще се проведе от 19 до 29 май в Sofia Event Center и е организирана от "Капитал" и фондовете NEVEQ и LAUNCHub.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове