Имената на седмицата

В рубриката на "Капитал Daily" събираме информацията за управленските промени и новини за лидерите на бизнеса в България и по света от изминалите седем дни

Новите мениджъри

От април 2016 г. Магида Сукари е директор "Развитие на международния бизнес" в пийпълметричната агенция Nielsen Admosphere. Тя ще отговаря за развитието на изследователските дейности и разширяването на услугите, предоставяни на клиентите, особено на българския пазар, съобщават от компанията. Голяма част от работата й ще бъде свързана с местни клиенти в България, като тя самата ще се фокусира върху развитието на услуги, свързани с измерването на телевизионните аудитории, иновации в областта на проучването на радиоаудиториите, пазарните проучвания, употребата на софтуерните инструменти на Nielsen Admosphere и др.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар