С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
11 сеп 2016, 16:17, 4829 прочитания

Продуцентското начинание на Хауърд Шулц

Управляваната от мениджъра кафе-верига Starbucks представи новия си проект, който е свързан със създаването на съдържание

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Според една стара максима всеки в Холивуд иска да е продуцент – дори и момчето, което разнася кафето по снимачните площадки. Главният изпълнителен директор на базираната в Сиатъл кафе-верига Starbucks Хауърд Шулц може и да е далеч от меката на киното, но явно подобни амбиции не са му съвсем чужди. През изминалата седмица управляваната от него компания представи новия си проект, който е свързан... със създаването на съдържание.

Става дума за поредица от истории, обединени под общото заглавие "Застъпниците" (Upstanders), които ще представят десет души от САЩ, които са посветили усилията си на това да донесат положителна промяна в общностите, в които живеят – от развитието на взаимоотношенията между една църква и един ислямски център до шериф, който разработва нови обучителни програми. Всяка от историите ще бъде достъпна във видеоформат, като статия и под формата на подкаст, а целта на проекта, в който според информацията от компанията са вложени милиони долари, не е да се повишат продажбите на кафе, а да се обединят американците в разгара на изпълнения с язвителност предизборен сезон, твърди мениджърът.


"На фона на язвителността и разделението, които до толкова голяма степен са част от този политически сезон, копродуцентът Раджив Чандрасекаран и аз сме силно убедени в необходимостта да хвърлим светлина върху впечатляващите всекидневни дейности на обикновени хора, които вършат необикновени дела", разказва Шулц пред Business Insider. "Медиите – и това важи особено по време на изборния цикъл - не отразяват този тип истории", допълва той.

Поредицата "Застъпниците" ще се разпространява както чрез интернет страницата и мобилното приложение на Starbucks, така и чрез електронната платформа Medium, а също и чрез партньорства с медийните организации Mic.com и Upworthy. Отделните истории няма да съдържат брандирането на Starbucks, а самият Шулц няма да се появява в статиите или във видеоматериалите, макар че двамата с Чандрасекаран, който е бивш редактор от Washington Post, ще са водещи на подкастовете.

"Не гледаме през призмата на това да се опитваме да продаваме повече кафе. Става въпрос за духа на човечност и това, което мислим, че е толкова важно за страната", казва Шулц.



Самата поредица е замислена като надпартийна и не подкрепя който и да е от кандидатите за президент на САЩ. И макар че някои от историите може и да навлизат в политически теми, общият тон на оптимизъм може да допадне на поддръжниците и на двете страни, а идеята е да обединява, като поставя фокус върху основни ценности като толерантност, включване и ненасилие. Сред целите на проекта, чието мото е "Гледай, обсъждай, гласувай", е и да даде тласък на гражданската активност и да доведе до по-високо участие на изборите.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Акробатичният синтаксис на Дани Кирилов и шкембе чорбата 1 Акробатичният синтаксис на Дани Кирилов и шкембе чорбата

Когато карантията излиза на повърхността за радост на "всеки мисловен махмурлук", как ехото заглъхва

6 дек 2019, 17381 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Имената на седмицата

В рубриката на "Капитал Daily" събираме информацията за управленските промени и новини за лидерите на бизнеса в България и по света от изминалите седем дни

Още от Капитал
Инвестбанк планира да излезе на борсата

Банката смята да покрие недостига след проверката на ЕЦБ със свеж капитал и конвертиране на дълг в акции

Любимата пица на София

Успехът на малката пицария Franco’s в центъра на града се крие в качествените продукти, добрата цена и бързото обслужване

Походът на електробусите

През 2020 г. се очаква доставката на близо 300 превозни средства на ток за градския транспорт в големите градове

Дигиталният фронт на търговската война: Шампанско и данъци

Франция е първата, но не единствената държава, която планира данък върху тех компаниите въпреки заплахите на САЩ от ответни мерки

Кино: "Славни времена"

Романс по френски с пътуване в човешкото време

Театър: "За едно явление от електричеството"

"Възраждане" променя камерното си пространство до неузнаваемост за пиесата по Чехов

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10