Димо Димов е новият генерален директор на "Каменица"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Ало, Маджо

Димо Димов е новият генерален директор на "Каменица"

Димо Димов

Димо Димов е новият генерален директор на "Каменица"

От 1 ноември той заменя Марко Ниавро, който оглавява бизнеса на Molson Coors Europe в Хърватия и в Босна и Херцеговина

9061 прочитания

Димо Димов

© "Каменица"


От 1 ноември Димо Димов ще застане начело на пивоварната компания "Каменица". Той ще замени на поста генерален директор Марко Ниавро, който ще оглави бизнеса на дружеството майка Molson Coors Europe в Хърватия и в Босна и Херцеговина.

Новият мениджър работи в пивоварния бранш вече над 10 години, като назначаването му на върха на управлението на "Каменица" всъщност е завръщане за него в българската компания след пет години трупане на опит в структурите на Molson Coors Europe в Чехия, Словакия, Сърбия и Черна гора. Кариерата му в бирения сектор започва именно в "Каменица" през 2006 г. В следващите пет години Димов преминава през различни ръководни позиции в областта на маркетинга – от бранд мениджър на марката "Каменица" и на други национални марки от портфолиото на производителя до директор "Маркетинг" за България. В периода 2011-2013 г. е директор "Маркетинг" на базираната в Прага Pivovary Staropramen за бизнесите на Molson Coors Europe в Чехия и Словакия. От 2014 г. до 2015 г. изпълнява същата роля за бизнесите на Molson Coors Europe в сръбската Apatinska pivara и черногорската Pivara Trebjesa. От 2015 г. до момента е директор "Търговско съвършенство" за бизнесите в Сърбия и Черна гора.

Димов е магистър по международни икономически отношения от Университета за национално и световно стопанство, София. Има и диплома по маркетинг от London Chartered Institute of Marketing.

Досегашният мениджър на българския бизнес на американската Molson Coors Brewing Company Mарко Ниавро ще продължи професионалния си път начело на дейността на групата в Хърватия и в Босна и Херцеговина. Изборът му за генерален директор за двете държави е благодарение на приноса му за бизнес развитието на "Каменица", отбелязват от българската компания. Ниавро управлява бизнеса в България от септември 2013 г. Под негово ръководство в края на миналата година "Каменица" реши да закрие пивоварната си в Пловдив и да премести цялото си производство в Хасково, където през тази година да бъдат инвестирани още 15 млн. евро в допълнение към вече вложените 30 млн. евро за периода 2014-2015 г.

От 1 ноември Димо Димов ще застане начело на пивоварната компания "Каменица". Той ще замени на поста генерален директор Марко Ниавро, който ще оглави бизнеса на дружеството майка Molson Coors Europe в Хърватия и в Босна и Херцеговина.

Новият мениджър работи в пивоварния бранш вече над 10 години, като назначаването му на върха на управлението на "Каменица" всъщност е завръщане за него в българската компания след пет години трупане на опит в структурите на Molson Coors Europe в Чехия, Словакия, Сърбия и Черна гора. Кариерата му в бирения сектор започва именно в "Каменица" през 2006 г. В следващите пет години Димов преминава през различни ръководни позиции в областта на маркетинга – от бранд мениджър на марката "Каменица" и на други национални марки от портфолиото на производителя до директор "Маркетинг" за България. В периода 2011-2013 г. е директор "Маркетинг" на базираната в Прага Pivovary Staropramen за бизнесите на Molson Coors Europe в Чехия и Словакия. От 2014 г. до 2015 г. изпълнява същата роля за бизнесите на Molson Coors Europe в сръбската Apatinska pivara и черногорската Pivara Trebjesa. От 2015 г. до момента е директор "Търговско съвършенство" за бизнесите в Сърбия и Черна гора.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    marksman avatar :-|
    marksman

    "Бургаско" се забъркваше до скоро в Пловдив.Сега явно отива в Хасково.
    На тоя фон , каква "каменица" е нумбер оне от времето на Аспарух?
    Автентично "Шуменско тъмно" ,чакай малко бе в Плиска тъмно ли са пили?
    Вече не се чудя що чехите в Приморско идват с касите.

    Братя Прошек сигурно се обръщат в.....


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK