Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 2 ное 2016, 18:59, 11239 прочитания

Pepsi и бадемите на бъдещето

Според мениджъра на компанията Индра Нуйи продуктите с буболечки ще са следващата голяма тенденция в храните

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
През 2026 г. храната, към която най-често посягате за бързо похапване, може да бъдат буболечки. Прогнозата е на главния изпълнителен директор на Pepsi Индра Нуйи и си струва да й се обърне внимание. Особено като се има предвид, че преди десетилетие мениджърът правилно предрече масовото ориентиране към по-здравословни храни, отбелязва CNBC.

[Reuters]

"Нещата, свързани с буболечки, са голяма работа", коментира Нуйи в рамките на проведено в Ню Йорк в края на октомври събитие, предава изданието. Международният гигант в областта на храните и напитките насочва значително време и ресурси към изследвания на това какво биха искали да похапват потребителите в бъдеще, така че да може да бъде доставчик на тези закуски. А това, което клиентите съвсем скоро ще искат, е евтини източници на протеини.

"Експертите казват, че най-модното нещо е да се ядат щурци. В чипс", обяснява мениджърът. "Самата аз съм вегетарианка и не бих яла чипс с щурци. Но по думите им, ако искате източник на високо съдържание на протеини, на пазара вече се пускат серии продукти с щурци", допълва тя.


Въпреки тези вече налични на пазара възможности все още повечето хора не изглеждат свръхентусиазирани от това в чипса им да има буболечки. "Това не е нещо, което скоро ще стане преобладаваща тенденция", предупреждава Нуйи. Като компания обаче Pepsi трябва да предвижда по-мащабните бъдещи трендове, които ще се разгръщат на вълни.

"Една, три, пет, десет години – разполагаме с различни хора, които гледат в различни хоризонти, тъй като, ако вярвате в 10-годишните хоризонти и това, което наблюдаваме, някои от най-странните навици по отношение на храните и напитките вече се проявяват", казва тя. Идеята е, че дори и хората да не са горови за тези тенденции, управляваното от нея дружество трябва да бъде – така както са били подготвени за настоящия тренд в посока по-здравословни храни и са предрекли постепенното отшумяване на нездравословните продукти (т.нар. junk food).

"В момента се говори много за здраве и благосъстояние в сектора на храните и напитките, а ние реално говорим за това през последните пет или десет години", изтъква главният финансов директор и зам.-председател на борда на Pepsi Хю Джонстън в рамките на същото събитие. Мениджърът работи с Нуйи от близо две десетилетия, като от 2010 г. я наследи на поста главен финансов директор, припомня CNBC. Ако двамата са прави, щурците ще бъдат бадемите на бъдещето, отбелязва изданието.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Лекторите на "Сделки и инвеститори 2016": Елена Гачева

Вицепрезидент "Бизнес развитие" в "Интернешънъл пауър съплай"

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Майсторът, Маргарита и ние

Романът на Булгаков се завръща в книжарниците като колекционерско издание

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10