С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
28 ное 2016, 13:00, 14363 прочитания

Най-големите корпоративни дарители за 2016 г.

Българският дарителски форум връчи наградите си за единадесета поредна година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българският дарителски форум (БДФ) връчи за 11-а поредна година отличията си в конкурса за "Най-голям корпоративен дарител" в страната. На специална церемония в президентството в четвъртък организацията награди дружествата, които устойчиво и прозрачно подкрепят значими за обществото инициативи и каузи. Призовете се връчват на базата на направените от компаниите финансови инвестиции за изминалата година. В тазгодишното издание на надпреварата участваха 37 дружества, разпределени в осем категории, като журито на инициативата ги подрежда и според качествата на дарителските им програми.

Победител в количествената категория за "Най-голям обем финансови дарения" през 2016 г. е "Виваком". За изминалите 12 месеца телекомът е дарил 581 973 лв. За поредна година признанието за "Най-голям обем нефинансови дарения" получава "Данон - Сердика" – компанията е дарила 115 270 лв. под формата на стоки и храни.


Отличието за "Най-голям принос чрез доброволен труд на служителите" се присъжда на "САП лабс - България". Екипът на софтуерното дружество е реализирал близо 7330 часа доброволчески дейности в работното време на служителите. Наградата за "Най-щедър дарител" тази година печели Райфайзенбанк (България).

В качествената категория за "Най-добра дарителска програма" журито отличава "Ейвън козметикс - България". Лидер в надпреварата за "Най-устойчива дарителска програма" пък е социално отговорната инициатива на "Нова броудкастинг груп" "Промяната". Фармацевтичната "АбВи" печели приза за "Най-добра дарителска програма на малко и средно предприятие" с програмата си "Ти водиш промяната".

В категорията за "Най-сполучливо партньорство" организаторите на конкурса отдават признание на сътрудничеството между компании, неправителствени организации, публични институции или медии при осъществяването на благотворителни проекти и дейности в подкрепа на обществени каузи. Тази година отличието е за партньорството между "УНИЦЕФ - България" и "БТВ медиа груп" за "Заедно за всяко дете" .



Освен призовете за компании БДФ награждава и личностите, допринесли за развитието на дарителството в България. Тази година от организацията връчиха тази награда на президента Росен Плевнелиев "за това, че през своя мандат системно и публично зачиташе усилията на дарителите, президентската институция широко отвори врати за инициативи на гражданския сектор и той беше приет за коректив в различните обществени сфери".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Строител на капитализма: Джак Ма Строител на капитализма: Джак Ма

13 сеп 2019, 906 прочитания

Лекторите на Industry 4.0: Жаир Рибейро Лекторите на Industry 4.0: Жаир Рибейро

Старшият бизнес стратег "Изкуствен интелект" във Volvo Group ще участва в 4-ата конференция на "Капитал"

12 сеп 2019, 674 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Имената на седмицата

В рубриката на "Капитал Daily" събираме информацията за управленските промени и новини за лидерите на бизнеса в България и по света от изминалите седем дни

Португалският инвеститор в българско стъкло

До пет години новият собственик на фабриките за бутилки и буркани в Пловдив и София - BA Glass, планира да вложи 400 млн. лв.

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Как започва вносът на боклуци в България

Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

Изкуството, майна

Нощта на музеите и галериите се завръща в Пловдив (13-15 септември) със силно международно участие

Книга: Иън Макюън - "Машини като мен"

Най-новият роман на популярния британски писател