Новият брой:
Какво се случва в държавата

Кои са най-скъпите китайски марки

Интернет гигантът Tencent оглавява годишната класация BrandZ Top 100 Most Valuable Chinese Brands

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Нарастването на стойността на най-големите китайски марки се е забавило значително през миналата година на фона на индустриалния спад в икономиката на азиатската страна, но брандовете, които обслужват растящата средна класа, продължават да се радват на бърза експанзия. Това показват резултатите от годишното проучване "BrandZ Топ 100 най-ценни китайски брандове", изготвено от британската рекламна група WPP, съобщава Fortune.

През изминалата година стойността на брандовете на местните банки, застрахователи, петролни и газови компании, попадащи в класацията, се е свила с 6%, докато марките на дружествата, работещи в областта на потребителските туристически услуги и образованието, отбелязват повишения с по 46%. Общо за класацията нарастването в стойността на водещите 100 най-ценни бранда е с 6% до 557.1 млрд. долара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар