Кои са най-скъпите китайски марки
Интернет гигантът Tencent оглавява годишната класация BrandZ Top 100 Most Valuable Chinese Brands
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Нарастването на стойността на най-големите китайски марки се е забавило значително през миналата година на фона на индустриалния спад в икономиката на азиатската страна, но брандовете, които обслужват растящата средна класа, продължават да се радват на бърза експанзия. Това показват резултатите от годишното проучване "BrandZ Топ 100 най-ценни китайски брандове", изготвено от британската рекламна група WPP, съобщава Fortune.
През изминалата година стойността на брандовете на местните банки, застрахователи, петролни и газови компании, попадащи в класацията, се е свила с 6%, докато марките на дружествата, работещи в областта на потребителските туристически услуги и образованието, отбелязват повишения с по 46%. Общо за класацията нарастването в стойността на водещите 100 най-ценни бранда е с 6% до 557.1 млрд. долара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.