Да живее провалът

Шведски музей ще излага експонати на корпоративни несполуки, за да разчупи клишето, че неуспехът е нещо лошо

Mаската за лице, която разкразява чрез електрошок е един от абсурдно-смешните експонати на музея на провала
Mаската за лице, която разкразява чрез електрошок е един от абсурдно-смешните експонати на музея на провала
Mаската за лице, която разкразява чрез електрошок е един от абсурдно-смешните експонати на музея на провала    ©  Капитал
Mаската за лице, която разкразява чрез електрошок е един от абсурдно-смешните експонати на музея на провала    ©  Капитал

Необичаен музей, в който ще се излагат примери за грандиозни корпоративни провали, ще отвори врати през юни в Хелзингборг, Швеция. Неговият създател Самюел Уест, организационен психолог и изследовател на иновации, разказва пред Quartz, че му е "омръзнало от всички, които възхваляват успеха".

"Всеки провал е уникално зрелищен, докато успехът е дразнещо повторяем. Истинската иновация изисква учене от сложностите на всеки провал", смята Уест и това е умение, което според него компаниите пропускат да усъвършенстват. Ето защо идеята на музея е да дестигматизира личния и професионалния провал.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bai_toz avatar :-|
    Без коз
    • - 1

    "че хората не са много склонни да си купуват замразени италиански специалитети от компания, която произвежда пасти за зъби"
    Като "Фикосота",която продава прахове и сапуни и...изведнъж сирене !!!

    Нередност?
  • 2
    nikolavj avatar :-|
    Никола Йорданов
    • - 1

    Познавам собственик на социологическа компания в Румъния, кото 6 години обработва проу

    Нередност?
  • 3
    nikolavj avatar :-|
    Никола Йорданов
    • - 1

    Проучвания от 8 страни преди да пуснат Дачия Логан. Всички автомобилни компании го правят. И все пак успехът им се дължи на един от 6-7-10 модела. Няма сигурно нещо, колкото и да се изследва. Въпросът е да работиш постоянно и да се учиш от грешките.

    Нередност?
Нов коментар