Пазарска чанта или бутиков аксесоар
IKEA лансира рекламна кампания в отговор на новата чанта на Balenciaga
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Голяма, синя и с различни по дължина дръжки – това е най-новата дамска чанта, представена от френския моден бранд Balenciaga. Вероятно вдъхновена от шведския стил на пазаруване, описанието й досущ отговаря и на друг добре познат по-скоро практичен и не толкова моден аксесоар, а именно пазарската чанта на IKEA с името Frakta.
Потребителите бързо забелязаха приликата между двете чанти, както и още по-очевидната разлика в цените им – 2.1 хил. долара срещу 0.99 долара. Така само за един ден тази тема стана сред най-обсъжданите в социалните мрежи, или казано по друг начин - перфектен момент за реклама.

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
имам няколко
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.