Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 27 апр 2017, 15:31, 14383 прочитания

Пазарска чанта или бутиков аксесоар

IKEA лансира рекламна кампания в отговор на новата чанта на Balenciaga

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Голяма, синя и с различни по дължина дръжки – това е най-новата дамска чанта, представена от френския моден бранд Balenciaga. Вероятно вдъхновена от шведския стил на пазаруване, описанието й досущ отговаря и на друг добре познат по-скоро практичен и не толкова моден аксесоар, а именно пазарската чанта на IKEA с името Frakta.

Потребителите бързо забелязаха приликата между двете чанти, както и още по-очевидната разлика в цените им – 2.1 хил. долара срещу 0.99 долара. Така само за един ден тази тема стана сред най-обсъжданите в социалните мрежи, или казано по друг начин - перфектен момент за реклама.


Пазарската чанта на IKEA

В отговор на необоримата прилика в моделите едва няколко часа по-късно шведската верига за мебели публикува забавна онлайн и печатна реклама, в която подробно обяснява на потребителите как да различат оригиналната Frakta от чантата на Balenciaga. IKEA заедно с творческата агенция Acne създават рекламната визия и заснемането на пазарската чанта по подобие на представянето на аксесоара на френския бранд.

"В деня след пускането в продажба на чантата на Balenciaga си казах, че творческата работа ще бъде готова в рамките на два часа. След това отидохме при един от модните ни фотографи, Андрес Килбърг, който засне чантата в студиото си със същото усещане и осветление като чанта на Balenciaga. Същия ден изпратихме и готовия проект към всички пазари", коментира пред AdFreak Йохан Холмгрен, творчески директор на Acne. Той допълни, че подходът на френския моден бранд е неочакван и брилянтен. "Хареса ми флиртът и си помислих защо да не му отговорим също флиртувайки. И го направихме."

Рекламата на IKEA допълнително развесели потребителите, а сред най-често задаваните въпроси е: Коя от двете чанти стои по-добре? Balenciaga или IKEA? Говорител на шведската компания за мебели каза в официално изявление, че са силно поласкани, че чантата на Balenciaga прилича на емблематичната устойчива синя торба на IKEA за 99 цента.



"Нищо не може да бие много
то възможности на една страхотна голяма синя чанта", допълва той. Все още от Balenciaga не са коментирали рекламата. Потребителите от своя страна пък остава да решат каква цена са готови да платят за една голяма синя чанта.
Как да разпознаете оригинална IKEA Frakta чанта

1. Разклатете я. Ако шумоли, това е тя.
2. Мултифункционална. Може да пренася хокей екипировка, тухли, дори и вода.
3. Хвърлете я в мръсотия. Истинската Frakta може лесно да се изплакне с градински маркуч, когато е мръсна.
4. Сгънете я. Можете ли да я сгънете до размерите на малко портмоне? Ако отговорът е да, честито.
5. Погледнете в нея. Оригиналът има автентична IKEA маркировка.
6. Цена. Само 0.99 долара.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Чешкият премиер подаде оставка заради конфликт с финансовия министър

Правителството на Бохуслав Соботка прекратява мандата си, след като милиардерът Андрей Бабиш, който е заподозрян в данъчни измами, отказа да се оттегли от поста си в кабинета

Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10