Лекторите на Retail in Detail: Дарина Стоянова
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лекторите на Retail in Detail: Дарина Стоянова

Лекторите на Retail in Detail: Дарина Стоянова

Изпълнителен директор на "Престиж-96"

4496 прочитания

Дарина Стоянова е изпълнителен директор на "Престиж-96" от 2014 г. Компанията е един от най-големите производители в хранителната индустрия в България и пазарен лидер в категориите бисквити, вафли и миникейкове с марките си "Траяна", "Мираж", "Роден край", "Хипер", "Троя", "Споко", "Ная", "Мюсли", "Насладки", "Престиж", "Престиж Селекция", "100% Power", "Престиж Wellness" и FRUNU. Преди това Дарина Стоянова е работила за международната компания "Хенкел" повече от 14 години, като през последните 9 години е била президент на "Хенкел България" и е отговаряла за бизнеса "Перилни и почистващи препарати" в България, Румъния, Молдова и Албания.

Дарина Стоянова ще бъде сред лекторите на годишната конференция Retail in Detail, организирана от сп. "Регал" и GfK в панела #WellДнес с презентация, фокусирана върху "Нови трендове и подходи към потребителите, представени чрез конкретни insights и примери от "Престиж-96" АД". Конференцията ще се проведе на 31 октомври в Sofia Event Center. Повече за събитието, програмата, лекторите и регистрацията може да видите тук

Дарина Стоянова е изпълнителен директор на "Престиж-96" от 2014 г. Компанията е един от най-големите производители в хранителната индустрия в България и пазарен лидер в категориите бисквити, вафли и миникейкове с марките си "Траяна", "Мираж", "Роден край", "Хипер", "Троя", "Споко", "Ная", "Мюсли", "Насладки", "Престиж", "Престиж Селекция", "100% Power", "Престиж Wellness" и FRUNU. Преди това Дарина Стоянова е работила за международната компания "Хенкел" повече от 14 години, като през последните 9 години е била президент на "Хенкел България" и е отговаряла за бизнеса "Перилни и почистващи препарати" в България, Румъния, Молдова и Албания.

Дарина Стоянова ще бъде сред лекторите на годишната конференция Retail in Detail, организирана от сп. "Регал" и GfK в панела #WellДнес с презентация, фокусирана върху "Нови трендове и подходи към потребителите, представени чрез конкретни insights и примери от "Престиж-96" АД". Конференцията ще се проведе на 31 октомври в Sofia Event Center. Повече за събитието, програмата, лекторите и регистрацията може да видите тук


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    kll1507198516534424 avatar :-?

    Г-жа Стоянова по този начин ли ще продава продуктите на Престиж-96, като чете лекции и участва на Български конференции на тема продажба на дребно - онлайн? По добре да беше кандидатствала в Accenture за бизнес консултант, а не Директор на завод за производство на сладки изделия, чийто продукти заслужават много по-добър пазар от Българския, а не да прашасват по рафтовете на големи и малки супермаркети. Госпожата вместо да се изявява по медии и празнува рождени дни на фирмата, в която едва от 3 години работи, да си опакова куфара и с един контейнер семпли да направи дълго пътуване по Американски, Канадски, Емиратски, Арабски, ако трябва и Китайски пазари, защото само с дигитализация и теоретически празни приказки няма да стане това, което искат "ОТГОРЕ". Колкото Гъркът стоя на "една кълка" и нищо не прави толкова години, толкова и сега си губим времето с четене на лекции по дигитален маркетинг за продажба на дребно. С тези новаторски идеи госпожа Стоянова дано да оправдае гласуваното й доверие от Борда. Така е, като от прах за пране се прехвърляме на хранителна промишленост, където борбата е бясна от Словенци до Турци и Поляци и много много други по целия сват (не че същото не е и при праховете). Толкова ли нямаше кандидати с опит в хранителната, та дават преимущество на човек, идващ от химическа промишленост. Явно Фондът е свикнал да "спуска отгоре" директори с парашути. И после се чудят защо тъпчат на едно място толкова години. Такава прекрасна фирма досега можеше да постигне много повече. Г-жа Стоянова да направи 3 до 6 месечен тур от Латинска Америка, САЩ, Канада, ако трябва до Австралия и обратно, да види каква бясна конкуренция има по света на тема сладкарска промишленост и да разбере, че продуктите на Престиж-96 заслужават много повече. С един панаир в Кьолн само няма да стане. До 31 Jan. 2018 има още много време. Сигурен съм, никой от Борда няма да й се сърди, че из основи е проучила световния пазар. Единият крак трябва да е винаги на самолета... Много е хубаво да си стоиш на топло в България, но в сектор - (бисквити, вафли и сухи пасти) в нашата държава вече стана доста тясно. Сигурен съм, че г-жа Стоянова няма да последва съдбата на предшественика си и ще измисли много по-добри стратегии от четенето на лекции на тема дигитален маркетинг и ще се насочи в правилната посока в продажбата не на дребно, а на едро и по възможност не само в България и Европа (защото там е още по- тясно), а и по целия свят. Ако пък "ОТГОРЕ" търсят начини да популяризират и "надуят" имиджа на Престиж-96 с цел PR - намиране нови Партньори / Инвеститори, защото някой иска да си продава дяловете - това вече е друга работа. Независимо от по-горните ми критични коментари, на 31.10.2017 г. ще дойда да Ви чуя.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK