Горан Маркович става маркетинг директор на "Теленор България"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Горан Маркович става маркетинг директор на "Теленор България"

Горан Маркович

Горан Маркович става маркетинг директор на "Теленор България"

От 10 януари той заменя на поста Саша Филипович, който поема аналогична роля за Сърбия и Черна гора

7122 прочитания

Горан Маркович

© "Теленор България"


Черногорският специалист Горан Маркович е новият главен директор "Маркетинг" на "Теленор България". Назначението му влиза в сила от 10 януари, съобщават от мобилния оператор.

Новият мениджър заменя на поста Саша Филипович, който през изминалата година за няколко месеца управляваше българския бизнес на норвежкия телеком Telenor. Филипович пое временно ръководството в края на май, когато стана ясно, че дотогавашният главен изпълнителен директор на "Теленор България" Майкъл Фоли ще застане начело на водещата телекомуникационна компания в Бангладеш – Grameenphone, също част от групата на Telenor. От 1 август за титуляр на поста главен изпълнителен директор на българското дружество беше назначен норвежкият мениджър Оле Бьорн Шилстед.

Горан Маркович идва в България след над 13 години опит в структурата на Telenor в родната си Черна гора, в Норвегия и в Унгария. Кариерата му в норвежката телеком група започва през 2004 г. като специалист по маркетингови комуникации в "Теленор Черна гора". В следващите години заема различни ръководни позиции в дружеството, в това число и на временно изпълняващ длъжността главен директор "Потребителски продажби". Последната му професионална роля, преди да се присъедини към екипа в България, е на програмен директор за клъстер "Централна и Източна Европа" на Telenor Group.

Предшественикът му в българския екип - Саша Филипович, ще поеме позицията на главен маркетинг директор на Telenor за Сърбия и Черна гора, допълват от телекома.

--------------------------------

Още назначения накратко

От началото на 2018 г. Мария Божилова е новият търговски директор на системния интегратор "Лирекс БГ". Тя ще отговаря за продажбите и отношенията с клиенти на технологичната компания, която е позната от честото си участие в обществени поръчки за специализирани електронни системи за здравни и образователни услуги, за разработване на софтуер за сини карти за работа на чужденци, системи за управление на уличен трафик и анализиране на магистралния трафик и др. В началото на 2017 г. "Лирекс" беше и единственият кандидат с оферта за осигуряване на устройства за машинно гласуване на предварителните парламентарни избори през март миналата година. Мария Божилова има над 13 г. управленски опит в телекомуникационния сектор, като през последните шест години е била търговски и маркетинг директор на телеком оператора NET1, а преди това е работила за компании като ITD Network и "Орбител".
От декември 2017 г. ръководителят на управление "Корпоративно банкиране" в Токуда банк Тодорина Докторова стана член на управителния съвет на финансовата институция. Ресорът й е "Фирмено кредитиране", като запазва и досегашната си позиция, уточняват от банката. Докторова има 17-годишен опит в областта на финансирането на бизнеса, като е работила за Райфайзенбанк, "БНП Париба", Българо-американската кредитна банка и др. Професионалният й път минава и през постовете експерт в отдел "Лицензиране и контрол на инвестиционните посредници" в Комисията по ценните книжа и фондовите борси и управляващ директор на "Регионален фонд за градско развитие" с водещ акционер "Сосиете женерал Експресбанк", който инвестира в проекти по европейската инициатива JESSICA.
От края на 2017 г. Зорница Янкова е директор "Трудово-правни отношения и регулаторни процеси" (People Relations & Compliance) за държавите на територията на Европейското икономическо пространство в българското поделение на Hewlett Packard Enterprise (HPE). На новата си позиция тя отговаря не само за трудовоправните отношения в региона, но е пряко ангажирана и с въвеждането и спазването на политиките и регламента за защита на личните данни на глобално ниво, както и преговорите и взаимоотношенията с Европейския работнически съвет. Янкова има близо 20 г. опит в областта на човешките ресурси, като последната й професионална роля е на директор "Човешки ресурси" за HPE за България. В структурата на HP е заемала и постове, свързани с управлението на човешкия капитал в Русия, държавите от бившия Съветски съюз и Израел. Работила е и за компании като "ВМ финанс груп", "ОМВ България", "Мелексис" и "Аурубис България".
Новият вносител на Mercedes-Benz в България – "Силвър стар моторс", има нов маркетингов директор. От декември 2017 г. на поста е назначена Ани Джибова. Тя ще структурира и управлява маркетинговите стратегии и активности на всички направления в създадената през ноември 2016 г. компания, която е собственост на саудитския милиардер Халед Ахмед Джуфали и от април 2017 г. е генерален представител на автомобилната марка за страната. Ана Джибова натрупва професионалния си опит на различни позиции, свързани със стратегическото планиране и развитие на брандове, като "Баумакс", "Практикер" и "Техномаркет". Играла е и съществена роля за въвеждането и развитието на марките "Банкя" и "Радебергер" на българския пазар, посочват от "Силвър стар моторс".
Доскорошният старши мениджър за категория "Мода и продукти за дома" на козметичната компания AVON за Централна Европа Валентина Бешевишка вече управлява цялото портфолио от козметични продукти на американската група за региона. От ноември 2017 г. новите й отговорности като директор на категория "Козметика" са свързани със стратегията за ръст в категориите "Аромати", "Декоративна козметика" и "Козметика за лице и тяло". Професионалният път на Бешевишка преминава през 4-годишна работа за British American Tobacco, преди да се присъедини към "Ейвън България" при навлизането на козметичния бранд на българския пазар преди 16 години.

Черногорският специалист Горан Маркович е новият главен директор "Маркетинг" на "Теленор България". Назначението му влиза в сила от 10 януари, съобщават от мобилния оператор.

Новият мениджър заменя на поста Саша Филипович, който през изминалата година за няколко месеца управляваше българския бизнес на норвежкия телеком Telenor. Филипович пое временно ръководството в края на май, когато стана ясно, че дотогавашният главен изпълнителен директор на "Теленор България" Майкъл Фоли ще застане начело на водещата телекомуникационна компания в Бангладеш – Grameenphone, също част от групата на Telenor. От 1 август за титуляр на поста главен изпълнителен директор на българското дружество беше назначен норвежкият мениджър Оле Бьорн Шилстед.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK