Кои са носителите на наградите за отговорен бизнес за 2017 г.
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кои са носителите на наградите за отговорен бизнес за 2017 г.

В тазгодишното издание на конкурса са участвали 71 компании с рекордните 112 проекта

Кои са носителите на наградите за отговорен бизнес за 2017 г.

За 15-а година Българският форум на бизнес лидерите отличи компаниите със социално насочени проекти

5307 прочитания

В тазгодишното издание на конкурса са участвали 71 компании с рекордните 112 проекта

© Български форум на бизнес лидерите


За 15-а поредна година Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи традиционните си награди за отговорен бизнес. В тазгодишното издание на инициативата са участвали общо 71 компании с рекордните 112 проекта, съобщават организаторите.

Призовете се присъждат в шест категории, след като минат през преценката на жури, съставено от предприемачи и представители на правителствения и неправителствения сектор, академичните среди и медиите. Инициативата има за цел да насърчи и популяризира най-добрите практики на бизнеса в области като екология, образование, развитие на служителите, местните общности и цялото общество.

Първо място в категория "Инвеститор в обществото" за 2017 г. печели Райфайзенбанк за дарителската си кампания в подкрепа на обществени каузи "Избери, за да помогнеш". В категорията тази година са били получени рекордните в историята на конкурса 35 номинации, посочват от БФБЛ. Сред тях отличени бяха и програмата "Ти и Lidl за по-добър живот" на "Лидл България" и кампанията за безопасен интернет на "Теленор".

"Лидл България" обаче спечели призовото място в категорията "Инвеститор в околната среда" благодарение на инициативата си "Дай шанс на Балканката" за запазване на балканската пъстърва. Подгласници са "Дънди прешъс металс Челопеч" с проекта си "Алтернативи за използване на рекултивирани терени" и "Хюманита", която разработва и поддържа системата си за разделно събиране на текстил.

"Теленор България" също получава и една първа награда – за "Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд". Призът се връчва за програма на телекома за социална интеграция и професионално развитие на хора с увреждания "Open Mind България". В категорията са отличени още "Нестле България" с инициативата "Нестле се нуждае от младите хора" и веригата дрогерии "ДМ България" с проекта си за обучение по устойчиво развитие.

Победител сред 20-те компании, номинирани за "Инвеститор в знанието", е "Л`Ореал България" за инициативата си "За жените в науката", която предоставя стипендии на млади дами учени. Втората позиция е за техническия учебен център "Енергия" на "ЧЕЗ разпределение България", а третата – за проекта "Дай старт на успеха" на "Кока-кола ХБК България".

За пореден път лидер в категорията "Маркетинг, свързан с кауза" е "Ейвън козметикс България", която и тази година е отличена за инициативата си "От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата", която се провежда вече 16 години. Второто място заема "Кока-кола България" с коледната си благотворителна кампания "Топъл обяд", осъществена в партньорство с веригата магазини "Фантастико" и Българския червен кръст, а третата позиция е за проекта "Време е за игри и добрини" на IKEA.

Технологичната компания "Куестърс България" получава наградата за "Най-добра социална политика на малко и средно предприятие" за инициативата си "По-качествено образование за всяко дете в България", която е насочена в подкрепа на фондация "Заедно в час". Подгласници в категорията са "Еврофутбол" със "Спортни таланти" и фармацевтичната "АбВи България" с "Ти водиш промяната".

Специалната награда Engage за ангажираност на служителите към дадена корпоративна кауза, която се определя със съдействието на британското посолство в София, получава "ЕВН България" за програмата си за корпоративно доброволчество "EVN за България".

За 15-а поредна година Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи традиционните си награди за отговорен бизнес. В тазгодишното издание на инициативата са участвали общо 71 компании с рекордните 112 проекта, съобщават организаторите.

Призовете се присъждат в шест категории, след като минат през преценката на жури, съставено от предприемачи и представители на правителствения и неправителствения сектор, академичните среди и медиите. Инициативата има за цел да насърчи и популяризира най-добрите практики на бизнеса в области като екология, образование, развитие на служителите, местните общности и цялото общество.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK