Лекторите на "Успешни стратегии за електронна търговия": Алекс О' Бърн
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лекторите на "Успешни стратегии за електронна търговия": Алекс О' Бърн

Лекторите на "Успешни стратегии за електронна търговия": Алекс О' Бърн

Съосновател, We Make Websites, Shopify

1763 прочитания

Алекс О' Бърн е съосновател на We Make Websites, която е сред най-надеждните агенции за електронна търговия в Shopify. Той ще разкаже за това как да използвате дизайна, за да увеличите продажбите си от електронна търговия. Стилът му е"ясен и ангажиран" и "освежаващо отворен".

We Make Websites създава красиви и ефективни сайтове за електронна търговия, които увеличават продажбите. Компанията е разработила сайтове за The Economist, Steinhoff, Harper Collins, Pepsi, Finisterre, National Portrait Gallery, Skinnydip, Bluebella и над 500 други клиенти.

Алекс О' Бърн е международен лектор на тема "Електронна търговия" и е говорил в Google, General Assembly, Digital Shoreditch и Top Drawer.

Алекс О' Бърн ще бъде лектор на третата годишна конференция "Успешни стратегии за електронна търговия", организирана от "Капитал", която се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване. Той ще изнесе лекция на тема "Уебсайт дизайн, който продава". Форумът ще се проведе на 21 март в Sofia Event Center. Повече информация за събитието на https://events.economedia.bg/event/60#lecturers

Алекс О' Бърн е съосновател на We Make Websites, която е сред най-надеждните агенции за електронна търговия в Shopify. Той ще разкаже за това как да използвате дизайна, за да увеличите продажбите си от електронна търговия. Стилът му е"ясен и ангажиран" и "освежаващо отворен".

We Make Websites създава красиви и ефективни сайтове за електронна търговия, които увеличават продажбите. Компанията е разработила сайтове за The Economist, Steinhoff, Harper Collins, Pepsi, Finisterre, National Portrait Gallery, Skinnydip, Bluebella и над 500 други клиенти.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK