Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Иън Уортън е творчески директор на дигиталната агенция AKQA и автор на книгата Spark for the Fire: How Youthful Thinking Unlocks Creativity. Сред клиентите на Иън са Volvo, Formula 1 и Virgin Atlantic. До 2013 г. е партньор и художествен директор в технологичния стартъп Zolmo за разработка на мобилни приложения, а преди това работи в компанията за визуални ефекти The Mill.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход