Лекторите на DigitalK 2018: Иън Уортън
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лекторите на DigitalK 2018: Иън Уортън

Лекторите на DigitalK 2018: Иън Уортън

Творчески директор, AKQA

5640 прочитания

© Ian Wharton


До 2 април билетите за двудневната конференция за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK са на специална early bird цена от 99 евро и могат да бъдат закупени на www.digitalk.bg. На сайта ще откриете повече информация за лекторите и програмата, а всичко по-важно може да следите и на Facebook страницата и като се запишете в събитието в социалната мрежа.

Иън Уортън е творчески директор на дигиталната агенция AKQA и автор на книгата Spark for the Fire: How Youthful Thinking Unlocks Creativity. Сред клиентите на Иън са Volvo, Formula 1 и Virgin Atlantic. До 2013 г. е партньор и художествен директор в технологичния стартъп Zolmo за разработка на мобилни приложения, а преди това работи в компанията за визуални ефекти The Mill.

Иън е носител на наградата Young Gun на Art Director’s Club, обявен е за едно от най-перспективните лица в класацията на BIMA Digital Hot 100, както и в класацията A-list на бизнес списанието Campaign Magazine.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях, ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес.

До 2 април билетите за двудневната конференция за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK са на специална early bird цена от 99 евро и могат да бъдат закупени на www.digitalk.bg. На сайта ще откриете повече информация за лекторите и програмата, а всичко по-важно може да следите и на Facebook страницата и като се запишете в събитието в социалната мрежа.

Иън Уортън е творчески директор на дигиталната агенция AKQA и автор на книгата Spark for the Fire: How Youthful Thinking Unlocks Creativity. Сред клиентите на Иън са Volvo, Formula 1 и Virgin Atlantic. До 2013 г. е партньор и художествен директор в технологичния стартъп Zolmo за разработка на мобилни приложения, а преди това работи в компанията за визуални ефекти The Mill.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK