Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 апр 2018, 14:08, 3383 прочитания

Лекторите на DigitalK 2018: Джесика Джиолио

Автор, стратегически директор в Sprinklr

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
До 2 април билетите за двудневната конференция за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK са на специална early bird цена от 99 евро и могат да бъдат закупени на www.digitalk.bg. На сайта на събитието ще откриете повече информация за лекторите и програмата, а всичко по-важно може да следите на Facebook страницата и като се запишете в събитието в социалната мрежа.

Джесика Джиолио е стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване (customer experience marketing) Sprinklr и съавтор на книгата The Power of Visual Storytelling: How to Use Visuals, Videos, and Social Media to Market Your Brand. Като стратегически директор в Sprinklr работи с брандове като Nike, McDonald’s и Microsoft. Сред партньорите на компанията са IBM, Deloitte и AKQA.

Джесика започва кариерата си през 2005г. в телекомуникационната Comcast, след което работи за TripAdvisor, а в последствие става мениджър социални медии в Dunkin’ Donuts. Включена е в класации за лидери в маркетинга на LinkedIn, HubSpot и TopTank Online Marketing.


Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях, ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес.




  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Amazon е най-желаният работодател в САЩ

Онлайн гигантът измества Google от традиционната класация на LinkedIn

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Майсторът, Маргарита и ние

Романът на Булгаков се завръща в книжарниците като колекционерско издание

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10