Лекторите на DigitalK 2018: Джесика Джиолио
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лекторите на DigitalK 2018: Джесика Джиолио

Лекторите на DigitalK 2018: Джесика Джиолио

Автор, стратегически директор в Sprinklr

3572 прочитания

© Jessica Gioglio


До 2 април билетите за двудневната конференция за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK са на специална early bird цена от 99 евро и могат да бъдат закупени на www.digitalk.bg. На сайта на събитието ще откриете повече информация за лекторите и програмата, а всичко по-важно може да следите на Facebook страницата и като се запишете в събитието в социалната мрежа.

Джесика Джиолио е стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване (customer experience marketing) Sprinklr и съавтор на книгата The Power of Visual Storytelling: How to Use Visuals, Videos, and Social Media to Market Your Brand. Като стратегически директор в Sprinklr работи с брандове като Nike, McDonald’s и Microsoft. Сред партньорите на компанията са IBM, Deloitte и AKQA.

Джесика започва кариерата си през 2005г. в телекомуникационната Comcast, след което работи за TripAdvisor, а в последствие става мениджър социални медии в Dunkin’ Donuts. Включена е в класации за лидери в маркетинга на LinkedIn, HubSpot и TopTank Online Marketing.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях, ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес.

До 2 април билетите за двудневната конференция за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK са на специална early bird цена от 99 евро и могат да бъдат закупени на www.digitalk.bg. На сайта на събитието ще откриете повече информация за лекторите и програмата, а всичко по-важно може да следите на Facebook страницата и като се запишете в събитието в социалната мрежа.

Джесика Джиолио е стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване (customer experience marketing) Sprinklr и съавтор на книгата The Power of Visual Storytelling: How to Use Visuals, Videos, and Social Media to Market Your Brand. Като стратегически директор в Sprinklr работи с брандове като Nike, McDonald’s и Microsoft. Сред партньорите на компанията са IBM, Deloitte и AKQA.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK