Джоел Хюс: Indiegogo винаги носи иновации
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Джоел Хюс: Indiegogo винаги носи иновации

Джоел Хюс: Indiegogo винаги носи иновации

Директор за Европа и Великобритания в Indiegogo и лектор на DigitalK 2018

3067 прочитания

© Joel Hughes


DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Джоел Хюс е директор за Великобритания и Европа на платформата за групово финансиране Indiegogo. Преди това работи като мениджър "Партньорства" в Crowdfunder и е едно от най-познатите лица на световната стартъп сцена днес. Джоел ще е гост-лектор на тазгодишното издание на конференцията за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK 2018, където ще говори за тенденциите и промените в сферата на груповото финансиране на проекти (crowdfunding). Ето както сподели той пред "Капитал" два месеца преди да се качи на сцената на DigitalK:

Кой е проектът от последната година, с който се гордеете най-много?

- Gemini PDA Device. Един изключително отдаден екип от компютърни специалисти успя да върне скромното PDA устройство (персонален дигитален асистент) по нов по-добър начин. Заради иновативния си продукт и усърдната работа екипът успя да събере над 2 млн. долара!

Според вас кой е дигиталният тренд на 2018-2019 г.?

- Нашите кампании за електроника стават все по-добри и очакваме голяма иновация от областта на мобилните телефони, технологията за умен дом и за активност и сън. Предприемачите използват вече съществуваща технология и я правят по-малка, по-добра и по-бърза. Пазете се, големи корпорации!

С какво компанията ви ще е по-различна през 2019 г. спрямо 2017 г.?

- Indiegogo винаги внася иновации. През последните две години пуснахме Marketplace, Equity crowdfunding, ICO-та и партньорства с брандове като Arrow Electronics, Ingram Micro and Bose. Никой друг не работи толкова бързо и усърдно, за да подкрепи предприемачите, и нямам търпение да видя какво ни очаква през следващите две години.

Как ще изглежда интернет след 10 години?

- Мога да си представя, че в някои отношения ще се върнем към началото, към основите. Технологията става по-добра, но същевременно и по-сложна. Вече виждам тенденция към по-прости продукти с по-малко функционалност, но също толкова добри за крайния потребител.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA

- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr

- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Джоел Хюс е директор за Великобритания и Европа на платформата за групово финансиране Indiegogo. Преди това работи като мениджър "Партньорства" в Crowdfunder и е едно от най-познатите лица на световната стартъп сцена днес. Джоел ще е гост-лектор на тазгодишното издание на конференцията за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK 2018, където ще говори за тенденциите и промените в сферата на груповото финансиране на проекти (crowdfunding). Ето както сподели той пред "Капитал" два месеца преди да се качи на сцената на DigitalK:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK