Димитрис Косифас, Google: За да се отличите в интернет, ви трябват дизайн, скорост и лекота на ползването
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Димитрис Косифас, Google: За да се отличите в интернет, ви трябват дизайн, скорост и лекота на ползването

Димитрис Косифас, Google: За да се отличите в интернет, ви трябват дизайн, скорост и лекота на ползването

Рекламният ръководител за туризъм, сделки и технологии в Google ще бъде лектор на DigitalK 2018

2742 прочитания

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Димитрис Косифас ръководи продажбите на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google. Той е в компанията от седем години и се занимава със стратегически консултации за дигитална реклама за водещи компании. Димитрис има петгодишен опит и в консултантската компания Accenture в Лондон, както и Магистър по бизнес администратия от INSEAD. Личните му интереси включват фотография, храна и пътувания, откъдето е вдъхновен и проектът му TravelFoodPeople.com.

С кой проект от изминалата година се гордеете най-много?

Обучението на туристическия бизнес в Гърция за това как интернет може да им помогне да разширят бизнеса си. В последните три години обучихме над 80 хил. души от тази сфера чрез онлайн платформа и личен контакт в над 60 локации в цялата страна.

Коя според вас е най-важната дигитална тенденция на 2018г. - 2019г. ?

Идеята за взаимопомощ в онлайн пространството се забелязва все повече и повече. Същевременно "изключването" също е осезаема тенденция. Аз съм голям почитател и на "офлайн" медиите и "офлайн" преживяванията.

Как ще изглежда интернет след 10 години?

Аз не съм футурист, така че ще остана консервативен - вероятно няма да се промени много.

Положително или отрицателно е влиянието на социалните медии върху живота ни?

Положително, но също така и малко повърхностно.

Какво трябва да направиш, за да се отличиш в интернет пространството през 2018г.?

Същото както и досега: добър дизайн, бърза скорост и лекота на използването.
Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA

- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr

- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0

- Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Димитрис Косифас ръководи продажбите на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google. Той е в компанията от седем години и се занимава със стратегически консултации за дигитална реклама за водещи компании. Димитрис има петгодишен опит и в консултантската компания Accenture в Лондон, както и Магистър по бизнес администратия от INSEAD. Личните му интереси включват фотография, храна и пътувания, откъдето е вдъхновен и проектът му TravelFoodPeople.com.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK