Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 апр 2018, 10:11, 2544 прочитания

Димитрис Косифас, Google: За да се отличите в интернет, ви трябват дизайн, скорост и лекота на ползването

Рекламният ръководител за туризъм, сделки и технологии в Google ще бъде лектор на DigitalK 2018

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Димитрис Косифас ръководи продажбите на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google. Той е в компанията от седем години и се занимава със стратегически консултации за дигитална реклама за водещи компании. Димитрис има петгодишен опит и в консултантската компания Accenture в Лондон, както и Магистър по бизнес администратия от INSEAD. Личните му интереси включват фотография, храна и пътувания, откъдето е вдъхновен и проектът му TravelFoodPeople.com.

С кой проект от изминалата година се гордеете най-много?
Обучението на туристическия бизнес в Гърция за това как интернет може да им помогне да разширят бизнеса си. В последните три години обучихме над 80 хил. души от тази сфера чрез онлайн платформа и личен контакт в над 60 локации в цялата страна.


Коя според вас е най-важната дигитална тенденция на 2018г. - 2019г. ?
Идеята за взаимопомощ в онлайн пространството се забелязва все повече и повече. Същевременно "изключването" също е осезаема тенденция. Аз съм голям почитател и на "офлайн" медиите и "офлайн" преживяванията.

Как ще изглежда интернет след 10 години?
Аз не съм футурист, така че ще остана консервативен - вероятно няма да се промени много.

Положително или отрицателно е влиянието на социалните медии върху живота ни?
Положително, но също така и малко повърхностно.



Какво трябва да направиш, за да се отличиш в интернет пространството през 2018г.?
Същото както и досега: добър дизайн, бърза скорост и лекота на използването.
Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA
- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr
- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0
- Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Дай една лъвска лапа

Здрависването между Владислав Горанов и Сотир Цацаров в парламента напомня на масонски захват

Още от Капитал
Бодлива ситуация при розовото масло

За оптимистите кампания 2020 е критичният хаос, от който ще произлезе новият, по-добър ред в бизнеса с маслодайни рози.

Трудното събуждане на трудовия пазар

Кризата покрай епидемията от коронавирус удари много бизнеси и остави десетки хиляди хора без работа

Борсово V-ъзстановяване

След резкия спад дойде и бърз ръст на индексите, но те все още са под историческите си върхове от февруари

Новият син папа

Наско Сираков няма финансовия ресурс да издържа "Левски", но разполага с доверието на феновете

СССР: една одисея в Космоса

Книга събира най-добрия руски графичен дизайн от годините на студената война

Широко затворени очи

Какво (не) научихме за особеностите на общественото поведение по време на пандемия

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10