Лекторите на DigitalK 2018: Момчил Кюркчиев
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лекторите на DigitalK 2018: Момчил Кюркчиев

Лекторите на DigitalK 2018: Момчил Кюркчиев

Българският съосновател и изпълнителен директор на мултимилионната Leanplum

3786 прочитания

© Momchil Kyurkchiev


DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Mомчил Кюркчиев е съосновател и изпълнителен директор на мултимилионната компания за мобилен маркетинг Leanplum. Кюркчиев тръгва от родния си град Русе на 19 години, за да учи в САЩ. Завършва New York College at Brockport в Рочестър, а в трети курс е приет да стажува в Google, след което започва работа там като софтуерен инженер.

В началото на ноември 2017 г. Leanplum 47 млн. долара в четвърти инвестиционен рунд и така привлечения до момента капитал се равнява на над 93 млн. долара. Централата на компанията е в Ню Йорк, Лондон, Сингапур, Япония, Амстердам и София. Повече за Кюркчиев и бизнеса му четете в интервюто му за "Капитал" тук.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA - Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr
- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0 - Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo

- Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google.

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Mомчил Кюркчиев е съосновател и изпълнителен директор на мултимилионната компания за мобилен маркетинг Leanplum. Кюркчиев тръгва от родния си град Русе на 19 години, за да учи в САЩ. Завършва New York College at Brockport в Рочестър, а в трети курс е приет да стажува в Google, след което започва работа там като софтуерен инженер.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK