Людо Антонов е директор "Инженерно развитие" в Pinterest, където е помогнал да развие мрежата на компанията от 20 до 200 млн. активни потребители месечно, а преди това работи в платформата за стрийминг услуги Hulu и Microsoft. Той ще е един от близо 40-те лектори на тазгодишното издание на конференцията за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK 2018. Ето както сподели Людо пред "Капитал" два месеца преди събитието:
Според вас кой е дигиталният тренд на 2018-2019 г.?
- Преди няколко месеца вероятно бих отговорил развитието на изкуствения интелект, но сега смятам, че дигиталната сигурност определено е важна тема и ще продължи да бъде. Стана съвсем очевидно, че личните данни не са добре подсигурени и могат да бъдат използвани, за да повлияят на значими решения по неочакван досега начин. Слабостта в тази сфера започна да се забелязва преди няколко години, когато имаше пробиви в сигурността на различни технологични компании, но едва сега стана ясно колко е важна добре измислената стратегия за дигитална сигурност. Промените в тази посока вече започнаха, но ще извървим дълъг път преди да се намери баланс между удобството и сигурността на потребителите.
Кой е проектът от последната година, с който се гордеете най-много?
- Един от проектите е инвестицията ни в преживяването при използване на мобилната ни уеб страница. През последната година Pinterest инвестира в цялостно обновяване на мобилния ни сайт. Същевременно си партнираме с Google в еволюцията на мобилната уеб екосистема. В допълнение инвестираме и в това да бъдем сред първите, които използват технологии като AMP, PWA и Chrome известия, което позволява уеб мобилното преживяване на потребители по цял свят да е като в приложение.
С какво компанията ви ще е по-разлина през 2019 г. спрямо 2017г.?
- Pinterest има присъствие в световен мащаб, но като компания сме относително млади и продуктът ни все още се адаптира към особеностите на местните пазари. Мога да си представя, че през 2019 г. ще сме доста по-близо до тази визия. Всеки ден научаваме как да адаптираме продукта си към нея.
Как ще изглежда интернет след 10 години?
- Мисля, че след 10 години няма да преживяваме интернет в традиционната му форма. Вече има силен тласък към виртуалната и добавената реалност, Neuralink работи по високоскоростни широколентови компютърни интерфейси, а с растящите интернет скорост и ниската латентност устройствата най-вероятно няма да бъдат ограничени от изчислителната си мощност. Нещата се променят толкова бързо - надеждата ми е, че и в бъдеще интернет ще продължи да бъде символ и инструмент на отвореност и иновация.Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес.
- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA
- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr - Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0- Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на мултимилионната Leanplum
Людо Антонов е директор "Инженерно развитие" в Pinterest, където е помогнал да развие мрежата на компанията от 20 до 200 млн. активни потребители месечно, а преди това работи в платформата за стрийминг услуги Hulu и Microsoft. Той ще е един от близо 40-те лектори на тазгодишното издание на конференцията за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK 2018. Ето както сподели Людо пред "Капитал" два месеца преди събитието:
0 коментара