Людо Антонов, Pinterest: Балансът между удобството и сигурността на потребителите онлайн още е далеч
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Людо Антонов, Pinterest: Балансът между удобството и сигурността на потребителите онлайн още е далеч

Людо Антонов, Pinterest: Балансът между удобството и сигурността на потребителите онлайн още е далеч

Директор "Инженерно развитие" във визуалната социална мрежа и лектор на DigitalK 2018

4811 прочитания

© Ludo Antonov


DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Людо Антонов е директор "Инженерно развитие" в Pinterest, където е помогнал да развие мрежата на компанията от 20 до 200 млн. активни потребители месечно, а преди това работи в платформата за стрийминг услуги Hulu и Microsoft. Той ще е един от близо 40-те лектори на тазгодишното издание на конференцията за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK 2018. Ето както сподели Людо пред "Капитал" два месеца преди събитието:

Според вас кой е дигиталният тренд на 2018-2019 г.?

- Преди няколко месеца вероятно бих отговорил развитието на изкуствения интелект, но сега смятам, че дигиталната сигурност определено е важна тема и ще продължи да бъде. Стана съвсем очевидно, че личните данни не са добре подсигурени и могат да бъдат използвани, за да повлияят на значими решения по неочакван досега начин. Слабостта в тази сфера започна да се забелязва преди няколко години, когато имаше пробиви в сигурността на различни технологични компании, но едва сега стана ясно колко е важна добре измислената стратегия за дигитална сигурност. Промените в тази посока вече започнаха, но ще извървим дълъг път преди да се намери баланс между удобството и сигурността на потребителите.

Кой е проектът от последната година, с който се гордеете най-много?

- Един от проектите е инвестицията ни в преживяването при използване на мобилната ни уеб страница. През последната година Pinterest инвестира в цялостно обновяване на мобилния ни сайт. Същевременно си партнираме с Google в еволюцията на мобилната уеб екосистема. В допълнение инвестираме и в това да бъдем сред първите, които използват технологии като AMP, PWA и Chrome известия, което позволява уеб мобилното преживяване на потребители по цял свят да е като в приложение.

С какво компанията ви ще е по-разлина през 2019 г. спрямо 2017г.?

- Pinterest има присъствие в световен мащаб, но като компания сме относително млади и продуктът ни все още се адаптира към особеностите на местните пазари. Мога да си представя, че през 2019 г. ще сме доста по-близо до тази визия. Всеки ден научаваме как да адаптираме продукта си към нея.

Как ще изглежда интернет след 10 години?

- Мисля, че след 10 години няма да преживяваме интернет в традиционната му форма. Вече има силен тласък към виртуалната и добавената реалност, Neuralink работи по високоскоростни широколентови компютърни интерфейси, а с растящите интернет скорост и ниската латентност устройствата най-вероятно няма да бъдат ограничени от изчислителната си мощност. Нещата се променят толкова бързо - надеждата ми е, че и в бъдеще интернет ще продължи да бъде символ и инструмент на отвореност и иновация.Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес.

- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA

- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr - Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0
- Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo - Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google

- Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на мултимилионната Leanplum

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Людо Антонов е директор "Инженерно развитие" в Pinterest, където е помогнал да развие мрежата на компанията от 20 до 200 млн. активни потребители месечно, а преди това работи в платформата за стрийминг услуги Hulu и Microsoft. Той ще е един от близо 40-те лектори на тазгодишното издание на конференцията за дигитални технологии и бизнес иновации DigitalK 2018. Ето както сподели Людо пред "Капитал" два месеца преди събитието:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK