Джон Гарджуло: Новите продукти на Airbnb ще променят облика на компанията
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Джон Гарджуло: Новите продукти на Airbnb ще променят облика на компанията

John Gargiulo

Джон Гарджуло: Новите продукти на Airbnb ще променят облика на компанията

Ръководителят "Продуктов маркетинг" в Airbnb Джон Гарджуло и лектор на DigitalK 2018

4763 прочитания

John Gargiulo

© John Gargiulo


DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Джон Гарджуло е ръководител "Продуктов маркетинг" в най-голямата платформа за отдаване на имоти под наем - Airbnb. Джон работи там от близо две години, а преди това e старши заместник-президент в технологичната BlueStacks. Ето какво сподели той пред "Капитал" седмици преди участието си в DigitalK 2018:

Кой е проектът от последната година, с който се гордеете най-много?

- Преди няколко месеца осъществихме най-голямото пускане на продукти на пазара от близо две години насам. Бях най-въодушевен за новата ни програма "Супергост". Забавно е да създадеш програма от нулата. Работим ежедневно, за да направим креативен продукт и да се убедим, че представя лицето на компанията правилно. Това е мечтата на един продуктов мениджър.

Според вас кой е дигиталният тренд на 2018-2019г.?

- Изглежда, че времето на персонализираните услуги най-накрая е тук, въпреки че последните новини около Facebook усложняват нещата. Навлизаме в ера, в която да показваш едно и също съдържание на всички е архаичен метод, но междувременно чувствителността около темата лични данни е изключително изострена. Компаниите и агенциите, които намерят начин как да навигират между двете, ще пожънат успех.

С какво компанията ви ще е по-разлина през 2019 г. спрямо 2017г.?

- Airbnb наскоро навърши десет години и платформата се развива в нещо много по-голямо отколкото някой е предполагал. Еволюирахме от място, където да отседнеш за няколко нощувки, до нещо много по-голямо. В пусканто на Airbnb Plus, Experiences и луксозния ни продукт beyond Airbnb ще променим всяка част от едно пътуване.

Как ще изглежда интернет след 10 години?

- Все още ще има снимки на котки, но и много промени. Знаем, че нещата се движат към мобилните телефони, но до 2028г. това ще се е проявило изключително много. Ще работим с информация много по-лесно от сега. Гласовата интеракция ще има много по-голяма роля, не само за достъпа до информация, но и в начина на управление на домовете и живота ни. Невероятно е да видиш колко статичен е бил светът преди няколкостотин години и колко бързо се движим сега.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес.

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Джон Гарджуло е ръководител "Продуктов маркетинг" в най-голямата платформа за отдаване на имоти под наем - Airbnb. Джон работи там от близо две години, а преди това e старши заместник-президент в технологичната BlueStacks. Ето какво сподели той пред "Капитал" седмици преди участието си в DigitalK 2018:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK