Джон Гарджуло: Новите продукти на Airbnb ще променят облика на компанията

Ръководителят "Продуктов маркетинг" в Airbnb Джон Гарджуло и лектор на DigitalK 2018

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Джон Гарджуло е ръководител "Продуктов маркетинг" в най-голямата платформа за отдаване на имоти под наем - Airbnb. Джон работи там от близо две години, а преди това e старши заместник-президент в технологичната BlueStacks. Ето какво сподели той пред "Капитал" седмици преди участието си в DigitalK 2018:


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал