Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 апр 2018, 15:00, 4537 прочитания

Джон Гарджуло: Новите продукти на Airbnb ще променят облика на компанията

Ръководителят "Продуктов маркетинг" в Airbnb Джон Гарджуло и лектор на DigitalK 2018

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Джон Гарджуло е ръководител "Продуктов маркетинг" в най-голямата платформа за отдаване на имоти под наем - Airbnb. Джон работи там от близо две години, а преди това e старши заместник-президент в технологичната BlueStacks. Ето какво сподели той пред "Капитал" седмици преди участието си в DigitalK 2018:

Кой е проектът от последната година, с който се гордеете най-много?
- Преди няколко месеца осъществихме най-голямото пускане на продукти на пазара от близо две години насам. Бях най-въодушевен за новата ни програма "Супергост". Забавно е да създадеш програма от нулата. Работим ежедневно, за да направим креативен продукт и да се убедим, че представя лицето на компанията правилно. Това е мечтата на един продуктов мениджър.


Според вас кой е дигиталният тренд на 2018-2019г.?
- Изглежда, че времето на персонализираните услуги най-накрая е тук, въпреки че последните новини около Facebook усложняват нещата. Навлизаме в ера, в която да показваш едно и също съдържание на всички е архаичен метод, но междувременно чувствителността около темата лични данни е изключително изострена. Компаниите и агенциите, които намерят начин как да навигират между двете, ще пожънат успех.

С какво компанията ви ще е по-разлина през 2019 г. спрямо 2017г.?
- Airbnb наскоро навърши десет години и платформата се развива в нещо много по-голямо отколкото някой е предполагал. Еволюирахме от място, където да отседнеш за няколко нощувки, до нещо много по-голямо. В пусканто на Airbnb Plus, Experiences и луксозния ни продукт beyond Airbnb ще променим всяка част от едно пътуване.

Как ще изглежда интернет след 10 години?
- Все още ще има снимки на котки, но и много промени. Знаем, че нещата се движат към мобилните телефони, но до 2028г. това ще се е проявило изключително много. Ще работим с информация много по-лесно от сега. Гласовата интеракция ще има много по-голяма роля, не само за достъпа до информация, но и в начина на управление на домовете и живота ни. Невероятно е да видиш колко статичен е бил светът преди няколкостотин години и колко бързо се движим сега.





Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Първият мъченик на карантината 3 Първият мъченик на карантината

Обвиненията срещу Владимир Каролев

27 мар 2020, 2753 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Кърк Джонсън: След 10 години интернет ще е като кислорода

Бизнес директорът в рекламната агенция Wieden+Kennedy и лектор на DigitalK 2018 пред "Капитал"

Още от Капитал
Режим домашен офис или какво разказват хората за живота в епидемия из Европа

Няколко души споделиха пред "Капитал" какъв е новият ритъм на живот в Испания, Англия, Австрия, Германия и Франция и какви са техните опасения за бъдещето

Шансът за дигиталното образование

Промяната към електронни образователни платформи трябва да ускори промяната на остарелите методи на преподаване

Битката за икономиката също е битка за живот

Какво предприемат държавите в Европа и какво може да направи България

До Азия и обратно по време на пандемия

Какво се случва по летища, в градския транспорт и туристически обекти в Тайланд, Малайзия и Сингапур в условия на разпространяващ се вирус

Добри новини

За конструктивната журналистика и начините да намалим стреса от информационния поток

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10