Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 апр 2018, 15:00, 4606 прочитания

Джон Гарджуло: Новите продукти на Airbnb ще променят облика на компанията

Ръководителят "Продуктов маркетинг" в Airbnb Джон Гарджуло и лектор на DigitalK 2018

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Джон Гарджуло е ръководител "Продуктов маркетинг" в най-голямата платформа за отдаване на имоти под наем - Airbnb. Джон работи там от близо две години, а преди това e старши заместник-президент в технологичната BlueStacks. Ето какво сподели той пред "Капитал" седмици преди участието си в DigitalK 2018:

Кой е проектът от последната година, с който се гордеете най-много?
- Преди няколко месеца осъществихме най-голямото пускане на продукти на пазара от близо две години насам. Бях най-въодушевен за новата ни програма "Супергост". Забавно е да създадеш програма от нулата. Работим ежедневно, за да направим креативен продукт и да се убедим, че представя лицето на компанията правилно. Това е мечтата на един продуктов мениджър.


Според вас кой е дигиталният тренд на 2018-2019г.?
- Изглежда, че времето на персонализираните услуги най-накрая е тук, въпреки че последните новини около Facebook усложняват нещата. Навлизаме в ера, в която да показваш едно и също съдържание на всички е архаичен метод, но междувременно чувствителността около темата лични данни е изключително изострена. Компаниите и агенциите, които намерят начин как да навигират между двете, ще пожънат успех.

С какво компанията ви ще е по-разлина през 2019 г. спрямо 2017г.?
- Airbnb наскоро навърши десет години и платформата се развива в нещо много по-голямо отколкото някой е предполагал. Еволюирахме от място, където да отседнеш за няколко нощувки, до нещо много по-голямо. В пусканто на Airbnb Plus, Experiences и луксозния ни продукт beyond Airbnb ще променим всяка част от едно пътуване.

Как ще изглежда интернет след 10 години?
- Все още ще има снимки на котки, но и много промени. Знаем, че нещата се движат към мобилните телефони, но до 2028г. това ще се е проявило изключително много. Ще работим с информация много по-лесно от сега. Гласовата интеракция ще има много по-голяма роля, не само за достъпа до информация, но и в начина на управление на домовете и живота ни. Невероятно е да видиш колко статичен е бил светът преди няколкостотин години и колко бързо се движим сега.





Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Кърк Джонсън: След 10 години интернет ще е като кислорода

Бизнес директорът в рекламната агенция Wieden+Kennedy и лектор на DigitalK 2018 пред "Капитал"

Още от Капитал
Новият син папа

Наско Сираков няма финансовия ресурс да издържа "Левски", но разполага с доверието на феновете

Площад "Александър Невски" ще се ремонтира, но няма да се промени

Общината ще похарчи предвидените 17. млн. лв. за реконструкцията на зоната, но ще има само козметични намеси

Със 750 млрд. евро срещу корона кризата

Брюксел предлага амбициозен план за възстановяване. Битката предстои

Епидемията от COVID-19 в Русия е много по-тежка, отколкото Кремъл признава

Подобно на своя съветски предшественик, системата на Владимир Путин е пълна с лъжи

Средиземноморска арт диета

Парижкият дигателен център за изкуство Atelier Des Lumieres показва изложба с работи на Моне, Реноар, Шагал

Кино: "Пералнята"

Тайният живот на парите в черна комедия от Содърбърг

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10