Кърк Джонсън: След 10 години интернет ще е като кислорода
Бизнес директорът в рекламната агенция Wieden+Kennedy и лектор на DigitalK 2018 пред "Капитал"
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Кърк Джонсън е бизнес директор в Wieden+Kennedy, където се занимава с прилагането на нови технологии като добавена и виртуална реалност в маркетинга на различни продукти. Работил е по проекти на марки като Nike, Electronic Arts, Corona, Powerade, Intel и Coca-Cola, а след по-малко от два месеца ще сподели опита си от сцената на DigitalK 2018. Какво сподели Кирк пред "Капитал" четете долу:
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.