Кърк Джонсън: След 10 години интернет ще е като кислорода

Бизнес директорът в рекламната агенция Wieden+Kennedy и лектор на DigitalK 2018 пред "Капитал"

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Кърк Джонсън е бизнес директор в Wieden+Kennedy, където се занимава с прилагането на нови технологии като добавена и виртуална реалност в маркетинга на различни продукти. Работил е по проекти на марки като Nike, Electronic Arts, Corona, Powerade, Intel и Coca-Cola, а след по-малко от два месеца ще сподели опита си от сцената на DigitalK 2018. Какво сподели Кирк пред "Капитал" четете долу:


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал