Кърк Джонсън: След 10 години интернет ще е като кислорода
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кърк Джонсън: След 10 години интернет ще е като кислорода

Kirk Johnsen

Кърк Джонсън: След 10 години интернет ще е като кислорода

Бизнес директорът в рекламната агенция Wieden+Kennedy и лектор на DigitalK 2018 пред "Капитал"

3305 прочитания

Kirk Johnsen

© Kirk Johnsen


DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Кърк Джонсън е бизнес директор в Wieden+Kennedy, където се занимава с прилагането на нови технологии като добавена и виртуална реалност в маркетинга на различни продукти. Работил е по проекти на марки като Nike, Electronic Arts, Corona, Powerade, Intel и Coca-Cola, а след по-малко от два месеца ще сподели опита си от сцената на DigitalK 2018. Какво сподели Кирк пред "Капитал" четете долу:

Кой е проектът от последната година, с който се гордеете най-много?

- Това определено е Corona Paraíso Secreto. Комбинацията от театрално изкуство, виртуална реалност, сигнал чрез допир и IRL Experiential беше нещо коренно ново. Предизвика такова ниво на "потапяне", каквото не съм виждал никъде другаде. А това, което направи за марката, беше невероятно.

Според вас кой е дигиталният тренд на 2018-2019г.?

- Става въпрос за множество трендове. Всички горещи теми от последните години - данни, сигурност, изкуствен интелект, добавена реалност, виртуална ралност, криптовалути, социални медии, блокчейн и т.н., ще продължат да се сливат и припокриват. Това не са отделни вектори, а хората, които видят и направят връзката, ще спечелят.

Как ще изглежда интернет след 10 години?

- Информация, която е навсякъде. Не мисля, че нашите деца някога ще използват думата интернет или ще могат да си представят свят, в който информацията не е достъпна по всяко време, навсякъде, на ралични устройства. За тях ще е като кислорода - нещо, от което се нуждаеш и използваш през цялото време, но рядко се замисляш за това.

Ще завладее ли изкуственият интелект човечеството?

- Убеден съм, че това се случи много отдавна. Опитвам се да се насладя на живота, който господарите създадоха за нас.

Как социалните медии промениха живота ни?

- Случващото се в социалните медии е просто отражение на колективното ни съзнание. От нас зависи да бъдем наясно какво е и не е социалната медиа и как трябва да влезе в живота ни вместо да позволяваме да влияе на обществото както сега.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес.

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Кърк Джонсън е бизнес директор в Wieden+Kennedy, където се занимава с прилагането на нови технологии като добавена и виртуална реалност в маркетинга на различни продукти. Работил е по проекти на марки като Nike, Electronic Arts, Corona, Powerade, Intel и Coca-Cola, а след по-малко от два месеца ще сподели опита си от сцената на DigitalK 2018. Какво сподели Кирк пред "Капитал" четете долу:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK